CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 29 декември 2011 г.

Последните подаръци

Мдаааа,мисля че приключих с подаръците за тази година.......
Мисля,че за последно извадих и прибрах машината днес......
Не ,че не ми се искаше да изработя и подаря подаръци на половината свят!Даже много ми се искаше!Нооооо-за жалост денонощието има само 24 часа,които аз съвсем не мога да оползотворя само в любимото ми занимание-шиене!
Толкова неща останаха за правене......Толкова идеи си останаха на ниво само идеи.Ама то,както извират тези лудетини (идеите де!) в главата ми и един цял живот не може да ми стигне да осъществя всичко,дето ми се иска.
И все пак-имам достатъчно запланувани нещица за началото на годината.
Само дето съм се заканила първо да въведа дома си в ред,да разтребя основно,да се поогледам кое бих могла да изхвърля,да прибера на онова вълшебно таванче,на което от време на време откривам разни чудесийки.Да поушия това -онова за у дома ...Да направя някои промени.....премествания....
Всичко това обаче-Догодина!!!!!
Сега мисля да ви покажа и последните подаръци,които изработих след като не тъй успешно се опитах днес да се преборя с някакъв грипен вирус.
Последните подаръци са за най-близките ми хора-мама,сестра ми и нейното семейство.
За сестра ми и нейните мъже (съпруг и двама прекрасни сина!!!! ) бях решила да направя подложки за хранене.Знаете,много често хората се хранят на подложки,за да не им се налага да слагат покривки,после да вдигат...и така!Струва ми се,че никога не съм виждала у сестричката ми такова нещо-подложки.И затова реших подаръкът хем да е семеен,хем индивидулаен-за всеки.Трябваше да е пачуърк,но същевременно изчистен,за да може да се поддържа лесно-все пак на него ще се яде,нали!?
Дълго търсих подходящия десен из богатствата си,отхвърлих  доста варианти,докато накрая не попаднах на ето това:


Това е едно от най-големите ми богатства -едно от няколкото чудесни платчета,които Иди ми изпрати чак от Германия!Пазя си ги и им се радвам-иска ми се вечно да ги имам...Веселите им "кухненски " мотиви обаче ме наведоха на идеята,че са идеални за подложки за хранене.
После-после дойде трудното-от тези ромбчета трябваше да направя правоъгълници за да мога да ги вградя в цялата подложка.Падна голямо маене ,и мерене ,и рязане-отново математика,която никак не обичам!Все пак успях да го докарам до ето това:


След това се появиха и самите подложки.Трудничко си беше,като се има предвид течащия ми нос ,стържещото гърло,омекналите мускули и стави......И на всичкото отгоре трябваше да апликирам букви!!!!Не че трябваше де-аз така си бях наумила......името на всеки да си седи на подложката му.Все пак усилията си струваха!Разбрах го,когато видях ето това:






Силно се надявам ,че ще бъдат харесани и използвани по предназначение!
Оставяйки ги настрана-да отлежат,някак от само себе си се захванах да направя едно панерче от плат за мама.Нали знаете как старите хора обичат да имат от онези ,смучещите бонбони и да черпят внуците и гостите си тях.Та точно за тези бонбони ми се искаше да направя нещо малко и спретнато.Преди доста време попаднах на едно панерче от плат,което много ме зинтригува и си бях обещала,че някой ден ще го направя!!!Ужасно много се радвам,че успях да оставя и тази осъществена идея в старата година!Получи се перфектно-сякаш съм го правила поне сто пъти......!!!!И то само за половин час.



Размери 13/6 см.....малко,спретнато......



Остава да купя бонбоните и да опаковам .И в края на моя "грипен " ден още един подарък.Една нова позната от Фейсбук (съгражданка ) ме помоли да си подари за утрешния си рожден ден едно от моите цветя.Реших,че е по-добре аз да и го подаря-все пак още мирише на Коледа....пък и Новата година вече тихо стъпва на пръсти и очаква да я поканят......


Не знам дали ще имам време да посетя моето си местенце в оставащите около 50 часа до официалното встъпване в длъжност на Новата  2012 година,затова ми се иска да ви пожелая няколко неща:
Бъдете здрави и ценете и пазете здравето си!
Обичайте се!
Усмихвайте се!
Опитайте се да можете да бъдете щастливи с това,което имате!
Бъдете добри и ще ви се върне!
А аз ,аз ще съм отново тук-да разказвам,показвам,споделям,да търся съвет,да се похваля понякога.....
Тук,на моето местенце-поредното Парченце от пъзела на живота ми!

6 коментара:

Анонимен каза...

Остани такава каквато си и нека здравето, любовта и късмета те съпътсватват. Нека Бог закриля теб, семейството ти и всички, които те обичат!
Остани такава завинаги . Радвам се, че те познавам и мога да разчитам на теб. целувки и наздравица за всички ви!И къщата като талисман ударена навсякъде...хи хи хи!!

Юлияна Неделчева каза...

Ей тука вече се обърках-не знам от кого е това.....Или Танчето или Хриси????
Която и да е-да кажа: Благодаря!И нямам намерение да се променям,май ми е късничко....хи хи хи.....

Анонимен каза...

Панерче от плат! Прекрасно е - сега му видях цаката. ще се пробвам. Идеята за персоналните подложки е страхотна!. Коментарът явно е на Хриси, защото е гледала сладките, ми писа по чата.Значи е надникнала и тук.
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Опитах на съобщение да ти обясня как става.Сложих ти и снимки.....

нели каза...

прекрасна си.когато чета писанките ти все едно чета своите мисли.И аз имам същото хоби и мечтата ми е да стане основното ми занимание.На 50 години съм и още нямам достатъчно смелост,е и средства де,за собстбенно ателие.Много красиви неща си сътворила.БРАВО... Желая ти много здраве и още много свободно време за да осъществяваш идеите си, а ние да им се радваме.

Юлияна Неделчева каза...

Мила Нели,много,много ти благодаря за прекрасния коментар!И аз не съм много младичка ( ха ха ) -през март ще навърша 44 години!!!!
Смелостта я имам,но финансите-хич!!!А моето местенце-ателие магазин отдавна е оформено в съзнанието ми....Най-вероятно ще си остане само там,но това не ми пречи да правя нещата си с още повече любов и вдъхновение.
Бъди и ти жива и здрава и все пак се сещай ,че Коко Шанел става известна чак на 49 години (http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BA%D0%BE_%D0%A8%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D0%BB)
Никога не е късно......

Публикуване на коментар