CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 26 декември 2011 г.

Чудесата нямат край!

Не знам дали някога съм спирала да вярвам в чудесата.....
Знам обаче,че много хора тази година ми доказаха ,че чудеса се случват и днес,на нас,в самите нас......
Благодарение на новото време,в което за радост или пък не, имаме късмета да живеем,успях да се запозная с много нови приятели.Много и разнолики човешки същества влязоха в живота ми.
Много хора докоснаха душата ми по начин необясним и за самата мен......Трудно бих изброила всички,които по някакъв начин ме направиха щастлива и значима !
На всички-Благодаря от цялото си сърце!
Аз съм обичлив човек и много бързо заобичвам хората.......Една такава обич е Хриси,Димитрова.....-приятелче от Фейсбук.Голяяяяямо приятелче!
Толкова голямо,че на Бъдни вечер получих голяяяяям колет от Италия,където за съжаление майка България изпраща много български жени да се трудят,далече от семействата си!
Колета ми беше препратен от Зори от Стара Загора,на която също много благодаря!
Не знам с какво заслужих тази чест,да получа "италиански " колет,но ако знаете само колко много му се зарадвах!Като дете!На Коледните си подаръци......дали пък още не съм пораснала достатъчно???????


Вижте само каква прелест!Две плюшени коледни играчки,едната от които пее чудесна песничка и аз не мога да се спра да си я пускам през няколко минути-носи ми настроение........ Великолепен и огромен Коледен кейк (нещо,което опитах за първи път! ).Сладки,сладки "вишневи" бонбони.....Пита кашкавал " панетоне",както ми беше пояснено.....Парче пармезан-още нещо,което никога не бях опитвала и много съм доволна,че вече ще знам за какво иде реч.......Формички за мъфини-разкош!Само дето миксер не ми е пратила ( ха ха ха ) ,но се надявам скоро и с него да се сдобия.


И една чудна къщичка-свещник,която определено е моят фаворит!!!!!!Влюбих се във вълшебните и светлинки......

Свети на Бъдни вечер,свети и на Коледа,ще ми свети винаги ,когато искам да помечтая......Не ви ли карат да мечтаете тези светещи прозорчета?
За мигове с любими хора........
Благодаря ти,Хриси,за поредното чудо,което ми се случи тази година!

1 коментара:

Анонимен каза...

започвам първо с поясненията, че си объркала нещата .Панетоне е сладкиша, пекориното е сиренето -овче(питката),а конуса е пармезана за настъргване върху пастата.Панетонето е от австрийската снаха на бабата,която ви разглежда групата(албумите) и е очарована от произведенията ви.Нейната майка на младини също се е занимавала с това ваше изкуство и рисува и картини, но вече почти не вижда.Трябва да и снимам нейните одеала да ги видите, чудесни са.А това, че не съм виждала даден човек, не е пречка дами харесва и да съм приятел с него.И спираш с благодарностите по мой адрес,защото ще ти се случи случка ....Ще следя кога си разменяте и започвам да правя една моя си нескопосана кръпка и аз да се включа, че си потънах от срам за звездичката дето си я изпросих като циганче.Празниците продължават,забрави за всичко лошо и се весели.Топли прегръдки и целувки за всички ви!

Публикуване на коментар