CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 13 декември 2011 г.

Подаръкът!

Здравейте!
Днес,13.12.2011 година,точно в 13.12 часа на случаен принцип с програмата Random.org, в присиъствието на двама свидетели ( съпруга ми и котето Макси! ) бе итеглен печелившият от Коледната ми лотария !
Благодаря отново на всички за участието и милите коментари и пожелания!
Ако имах физическата възможност бих направила на всеки от вас подарък,от сърце!
Ето и  крайният вариант на списъка:


Иииииии,,,,,,наградата отива приииииии.........Ивелина ( ivelinajk@gmail.com ) !!!!
Честито,Иве!
Не познавам момичето,но искрено се надявам,че ще се зарадва да получи скромен Коледен подарък от мен!
И май е време вече да видите и самия подарък......
Направен е специално за лотарията,с много положителни чувства и емоции.
Ето го:









Това са подложка за хранене,подложка за чаша и една от моите Зелени звездички.
За радост,победителката си е оставила мейл,на който аз ей сега ще и пиша,но да кажа и тук-очаквам адрес ,на който да изпратя подаръка.
Желая на всички много,много хубави празнични дни,изпълнени с любов,доброта,усмивки,радост,глъчки,суета,мирис на канела и ванилия,сурвакници и сняг!
Дни на щастие и душевен мир!
За тези,които не спечелиха този път ще кажа-не се отчайвайте!Много скоро ( в началото на януари! ) моят блог ще направи една година и тогава ще има друга лотария.
Отваряйте от време на време тази страничка от морето, наречено Интернет и може следващия печеливш да сте точно вие!!!

3 коментара:

Анонимен каза...

Честито на печелившият и този красив подарък да му донесе още по ведро коледно настроение.. а всички ние продължаваме да се любуваме със същата страст на твоите красоти защото като ги споделяш с нас ти ни правиш подаръци целогодишно благодаря ти Деси

Анонимен каза...

Не мога да изразя с думи благодарността си! Това е изключително ценен подарък и съвсем не е скромен! По снимките виждам колко перфектно са изпипани детайлите и е вложен огромен труд! Да получиш нещо такова е съизмеримо с картичка, която детето ти е направило за теб или поне при мен предизвиква невероятно умиление. Високо ценя подаръка и ще има специално място в Коледния ми кът. Огромно БЛАГОДАРЯ! Желая една вълшебна Коледа, изпълнена с много приятни емоции и незабравими преживявания! И тази радост, която изпитах заради топлия ти жест да се умножи по сто и да не напуска дома ти през идната година!

Юлияна Неделчева каза...

Мила Иве,няма за какво да ми благодариш-това ти е късмета!Аз само изработих подаръка......
Аз ти благодаря за милите думи и пожелания!
Десинка,много ми хареса коментара ти,че ви правя целогодишно подаръци-ще се радвам ако повече хора мислят така!Щастлива съм,когато радвам хората!

Публикуване на коментар