CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 3 декември 2011 г.

Бухльо и италианска паста

Покани ни (мен и съпруга ми...) моята сестра снощи на италианска паста ,или по нашему -макарони!
Двадесетина минути преди да тръгнем за у тях,реших че ще пробвам нещо ново.Нещо,на което отдавна се радвам у Раличка,а именно нейните бухльовци !Разкошни са!
И точно вчера ми попадна кройката на тези сладки пернати мъдреци......
Е,нямаше как-трябваше да се опита!
За съжаление,или аз нещо не се справих като хората,или кройката не е точно като нейната....
Не се получи това,което очаквах,но пък реших да компенсирам с още нещо....
Вижте:








Бухльото веднага беше нарамен и отнесен като дар за дома на сестра ми.
А пастата-тя се получи чудесна!Да ви кажа честно,когато използваш хубави материали се получават хубави неща.....със всичко е така!
Макароните не бяха български,а оригинални,италиански и пастата падна като на пожар-така казват старите хора,когато нещо се изяде бързо,бързо.В комбинация с домашно розе си беше истнски пир за душата и тялото....ммммм!!!!
Ще ви споделя и кройката на бухльо-дано при вас се получи по-добре!





Спокойна вечер на всички!

2 коментара:

Анонимен каза...

Винаги ме изумяваш с твоите бързи проекти - за двадесет минути?, че аз за толкова щях само парцалките да разравям и още два пъти по толкова да се чудя точно кои с кои ще си подхождат. Затова при мене няма "Отмет", а ти ги само бълваш, бълваш... Лично на мен ми харесва този червеноочко, изтъпанчил се на лозовите пръчки като маршал пред войската си. Заслужавало си е в негова чест да похапнеш паста и пийнеш розенце - хич не е било лошо, усещам ги тези работи.Сестра ти е щастливка.
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Танче,та той има само два тегела от по 12-13 см.Другото е малко ръчно и това е.....
А за платчетата никак,ама никак не се чудих-пипнах каквото ми се изпречи и това е-нали щеше да е за проба!
И да-бързо работя!Цял живот ще съм благодарна на мама за това,че ме научи на всичко.Нищо,че като дете толкова много и се сърдех....даже понякога си мислех,че я мразя задето ме кара да съм такава,каквато съм сега....

Публикуване на коментар