CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 3 декември 2011 г.

Когато не ти се вади шевната машина или пък просто нямаш такава!

Денят е събота вечер.
Часът 21.30.
Току що съм измила чиниите от вечерята и никакъв филм или предаване не могат да се преборят за вниманието ми.......
Иска ми се да измайсторя нещо,но в този час никак,ама никак не ми се вади машината.
Решавам да е нещо без машина......
Ще ви доразкажа в снимки:


Един свещник,правен от мъжа ми (от корени-белени,сушени,лакирани,сглобени....) ще придобие нов облк!

  Парче бяло трико,изрязано като кръг.Правя бод тропоска.Снимам за всеки случай,без да знам дали въобще ще се получи нещо.....



 Отново ужасна снимка,нооооо-това е положението,за фотограф не ставам май!!!!Пълня горната част на кръга с малко ватичка и пристягам с конец-да оформя главичка,


Донапълвам останалото от кръга с още вата,зашивам отдолу.
Нос,очи,шапка,шал иииии-ето ти го Снежко цял!!!!Аксесоарите могат да се пришият или пък да се използва топъл силикон,както направих аз.
Снежко е по-малък от дланта ми......


Още капка -две топъл силикон и свещникът е готов!




Мисля ,че е достоен за всяка празнична трапеза!
А вие?

3 коментара:

Анонимен каза...

Отивам да си срежа една фланелка и да взема и аз да направя нещо подобно, докато гледам Дързост и красота. Гледайки свещника си мисля, че вие със съпружето сте като Ин и Ян - той също си има хобита и явно се допълвате. Щастливка. А, този миниатюрен Снежко ми е малко смешен. Сега си мисля, че и аксесоари трябва - абе, няма да ми стигне времето, но ще пробвам.

Анонимен каза...

Ама верно ли го залепи за свещника, горкия, ми от топлината ще се разтопи. !!!! Чакам отговор, че сега май няма да режа фланелка, а ще мисля по въпроса!!!
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Моето си беше трико,купено за кукли,но и тениските вършат чудесна работа-знаеш че много обичам рециклирането!
Може би сме като Ин и Ян ,но аз съм Бялото от тази картинка-да знаеш!!!!!
По добрата демек....ха ха....
Ами да -залепих го!И още как!Вече няколко дни не се е стопил,тъй чееее-не е опасно!
Хващай ножиците и режи смело!!!!!!

Публикуване на коментар