CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 16 декември 2011 г.

Размяната,Коледа и Аз

Моето другарче от Коледната размяна вече си получи подаръците (даааа,повече от един са!!! ) и сега спокойно мога да споделя кое е то!
Това е Йовка Христова от групата ми за пачуърк.
Йовчето е една прекрасна млада жена,която ме очарова  със своята непринуденост и естественост.Със своето отношение към света,живота,към мен....
Това е една жена ,отдала се на семейството си,децата си ,на една прекрасна кауза,а именно заниманията със специални деца и техните майки.
Когато Раличка ми изпрати името на моето другарче радостта ми беше съвсем искрена!
Не се вземам много насериозно и за когото и да трябваше да шия пак не бих се притеснила кой знае колко.
Аз шия за да се забавлявам!Още когато започнах да го правя едничката ми мисъл беше тази-да запълвам многото си свободно време с нещо,което ми носи радост и удоволствие.
И успявам!Всеки път си доставям неимоверни мигове на радост,когато изработвам нещата си.
И така де......задачката с Коледната размяна никак не ме притесни.Не защото смятам себе си за много добра,а защото знаех,че това е поредното забавно парченце от живота ми.
И другарчето ми също не ме притесни!И не защото я подценявам ,а защото знаех,че каквото и да направя то ще усети моята положителна енергия,ще усети топлите ми чувства и ще се радва от сърце на подаръка си.
Гледайки много пъти нейни неща ( на Йовчето де! ) ,знаех че в техния дом много обичат декоративните възглавнички,също като мен!
И знаех,че ще направя точно калъфки!Само дето бях решила,че ще са за дечицата и......Така си бях наумила!
Тях вече ви показах......
После ....много ми досвидя,че за Мама няма да има подарък и реших да направя нещо и за нея.
И това ви показах-Коледния тишлайфер.
Послееееее......дойде ми на ума,че когато в къщата се получат подаръците таткото ще бъде някак пренебрегнат-за него нямаше подарък!!!!Е,тук вече се замислих....и направих онзи малък снежко и го кукнах на свещника,изработен от мъжа ми.От мъж-за мъж!
И все ми се виждаше малко....
Добавих по една Коледна торбичка за децата,с няколко орехчета вътре ( не можех да гадая какви лакомства обичат,а нали знаете традицията на Коледа да се чупят орехчета и по тях да се гадае новата година....)
И пак ми беше малкоооо.......
Ох,уших една ароматна Коледна възглавничка с размери 10/10,напоена с ванилия и канела.
И такаааа-стигна се до картичката!
Тя щеше да бъде финалният шрих.Никога досега не бях правила картичка!А толкова много ги харесвам.
Намерих си подходящ мотив,избродирах,монтирах....абеее-май се справих горе долу!
Ами сега?!
Хубаво приготвих всичко аз ,ама те откъде да знаят кое за кого е?И без друго бях започнала да се чудя дали не съм прекалила....Обаче съм такава-като си нарека нещо за някого-няма отмятане,каквото и да става!
И тогава дойде решението да опаковам всичко по отделно .И го направих.Увих,надписах иииии-в големия пакет!
И се започна чакането!Много ме съмняваха Български пощи по Коледа.да ме извинят!
Днес обаче,моето другарче си получи изненадкатаааааа и аз вече мога да ви покажа още малко снимкииииии:












Е,това е!Доволна съм,щастлива съм,пълна съм -с чувства,емоциии,копнежи.....
Съпреживявам всяко изпратено и получено подаръче и на останалите момичета.Това е някаква магия,която аз не бих могла да опиша-тя трябва да се изживее!
Прекрасна вече на всички,попаднали тук случайно или умишлено търсещи моя парцален свят и уюта,който той носи!

2 коментара:

domoshar каза...

Чудесни неща и прекрасни емоции!
А виждам и „фирмна“ хартия - една от любимите ми :)
Поздрави!

Юлияна Неделчева каза...

Мерси,Рали!Емоциите са наистина много,много зареждащи!Благодаря ти,за което!!!!

Публикуване на коментар