CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 26 декември 2011 г.

Елхички от Елхичка-Елица

Точно на Игнажден и аз получих моят подарък от коледната ни игра -размяна!
Хубаво беше,че дойде точно на този ден!Хубав беше и подаръкът!
Една мила,млада жена беше творила за мен с ръце и сърце!
Това е Елица от Пловдив.Подаръкът е много мил и тематичен-като ще е Коледен,да е Коледен!И какво по-Коледно от елхичките.....
Искате да го видите ли?


Едно много красиво панерче обсипано с коледни елхички и наистина чудесна ръчно правена картичка,отново с Коледни дръвчета !


И златен ширит-както му прилича за празника.......


И малки светещи прозорчета,които особено ме впечатлиха.....


Емоциите,които тази размяна ми донесе бяха чудесни-и в изпращането и в получаването на подаръците!Има някакво вълшебство в тези размени и аз съм щастливка,че успях да го усетя!

1 коментара:

Елица каза...

Юлка, едва днес открих парченцето от моя милост в твоето прекрасно местенце. Много мило!
Новата година нека бъде за теб още по-плодоносна и креативна! Весели празници!

Публикуване на коментар