CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 1 декември 2011 г.

Поръчката...или дни като на сън.....

Имали ли сте такива дни?
Сякаш неживяни,а сънувани!
Е,аз имах-последните три дни бяха точно такива!
Преди няколко дни ми се обади голямата ми дъщеря да ме попита дали бих направила подарък за рожденния ден на майката на нейна приятелка-желание на щерката.Приех,без дори да се замисля...обичам да правя това!
Уговорихме се с момичето и във време,когато майката беше на работа отидохме до дома и за да решим какво точно бихме могли да направим като подарък за празника.След като видях дома на жената и двете единодушно решихме,че спалнята би понесла още малко цвят.....
Там имаше едни оранжеви акценти ,които ме наведоха на мисълта,че тук оранжевият цвят също е любим!Разкош-щях да работя в любимото си оранжево!
На леглото лежаха три вида възглавнички,които спокойно биха могли да бъдат облечени в нови калъфки.Стената също можеше да понесе едно пано (пък и идеята на дъщеричката беше такава.....).
Такааааа-трябваше да намеря подходящия плат!И успях!Намерих точно това,което си представях!Оставаше да започна....
Реших,че трите различни по размер и вид калъфки ще са и в различен стил.
Нека ви покажа и после доразкажа:














Снимките ми ,както винаги,не са перфектни,но се надявам да уловите атмосферата.
И трите калъфки са с подплатени с тънък слой вата преднички.
Двете са прошити машинно.
Затварянето този път направих с подходящ цвят цип-за по-лесно и комфортно поддържане,тоест-пране.....
След като приключих с калъфките дойде ред и на паното.То беше предварително замислено,остваше да се направи.
Сега,като го видите ,да не вземете да ме хвалите колко съм умна и така нататък.....
Идеята за него съвсем не е моя!
Разглеждайки различни блогове за пачъурк и куилт попаднах на ето това!
Тази млада жена направо ме омагьоса!!!!!Толкова цвят,толкова настроение,толкова творчество.......искрено и се възхитих!
И както в живота често става-няма случайни неща!Това нейно пано бях гледала само два дни преди да дойде моята поръчка.Когато видях чистата ,свежа стена на спалнята на рожденничката веднага си предстваих нещо подобно там!
Милият ми мъж също беше впрегнат в сътворяването на паното-негово дело са прекрасните клони,които той без никакво роптаене ми намери.
Най усърдно бяха подбрани най-подходящите,изчистени от всякакви чепове и клечки.
При мен обаче клоните (там са корени,които аз нямаше откъде да намеря по това време на годината) не са боядисвани,а облечени!
Облякох ги първо с вата,а после и с ивици плат-голяма борба с природата падна!Свързани са помежду си с обикновен канап.И-отново се наложи да ползвам помощта на мъжа ми.
Останалото беше много,много ръчна работа и игра на цветове.
Май е по-добре сами да прецените:










Получи се!В началото си мислех,че няма да стане това,което ми се иска....
Сега вече знам ,че е точно това ,което исках,което си представях!
През цялото време докато работех над поръчката се тревожех......дали ще се хареса?!
Искаше ми се да го хареса не само поръчителката на подаръка,а и този,който ще го получи!
Искаше ми се една майка,когато влезе в спалнята си всеки път с любов да поглежда подаръка си и да си мисли с умиление за добрата си дъщеря.....
Искаше ми се този подарък да носи само положителни емоции и спомени.
Да носи настроение....
Дали съм успяла?!
Не знам!
Знам само,че го направих с много,много старание и желание!С много емоция и се надявам тя да се усети!




Ето така изглежда сета у дома,на детското легло.
Много ми се иска да го видя и на мястото ,за което е предназначен......

14 коментара:

Анонимен каза...

Това е едно от най красивите неща които съм виждала вълшебство нямам думи красота и между другото твоето пано е още по прекрасно от оригинала Деси

thedollfairy каза...

Толкова свежо пролетно настроение лъха от творенията ти, чак забравям, е е декември!

Анонимен каза...

Знаеш колко много харесвам всичките ти неща.
Веселина Кангалова

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря,момичета!
Вече и поръчителката го хареса!Остана да дочакаме рожденния ден и да видим какво ще каже рожденничката!

Анонимен каза...

Много се страхувам да не натежат тези слънчеви клончета от онзи "Охльо-Бохльо, покажи си рогата". Но иначе, бъди спокойна, всичко е разгледано Под лупа - добре, че има такива опции. Много ми се напълни душата и само го разглеждам, птиченца, цветенца..., а възглавничките са уникални, никой няма друг с такива и притежателката трябва да е щастливка.
Таня

Юлияна Неделчева каза...

Няма бе мила,та той е толкова финно същество....малко остана-чакам с нетърпение 13ти-тогава е денят да видя и нейната реакция.Дъщеричката каза,че на живо е много по-хубаво!Благодаря,мила!

Анонимен каза...

Здравей Юлка!
Първо извинявай, че чак днес намерих време да ти изкажа моята благодарност, за това което си сътворила.Но купона е пълен(почна се от обяд и ще приключи в петък не се знае до кога. Така е когато човек има много приятели (за мое щастие-става -цяла седмица яли, пили и се веселили...:)).
Та на темата- справила си се прекрасно с поставената задача. Имаш златни ръце и в съчетание с усета ти за красота се е получило нещо уникално!Благодаря за красотата и настроението, което ще внесе това пано в дома ми! Нямам думи - колко са красиви тези птички, а цветята-наистина цветни и весели, ами охлювчето-боже, какво сладурче е само, "забързало" се да се впише в пейзажа!
А възглавничките-колко са красиви, колко усмивка и радост носят в душата ми! Благодаря ти мила! Знам, че си вложила всичко от себе си, за да ги изработиш и това ще носи любов и спокойствие в моя дом!Благодарение на теб той ще стане още по-цветен и още по-уютен!!! Ще дойдеш лично, да видиш как изглежда!Благодаря ти мнооооого!Ти си невероятна! Продължавай да ни радваш с творенията си!
С благодарност: от рожденничката Марияна

Юлияна Неделчева каза...

Мила Мариянче,твоите думи са най-ценната награда за моя труд!
Заслугата обаче е изцяло на твоето чудесно момиче,което ми се довери и реши,че така ще те зарадва!Радвам се,че се усеща чувството,което съм вложила,а то със сигурност беше много положително!
Желая ти прекраеен празник и още много,много рождени дни и поводи за празнуване!!!!!

Анонимен каза...

Благодаря ти! Ще дойдеш у дома да си видиш творението лично!
И на теб много години изпълнени с вдъхновение, за да създаваш красоти!

от Марияна

Мария Иванова каза...

Здравейте, не мога да се въздържа и да не изкажа моите ПОЗДРАВЛЕНИЯ за нещата който сте сътворили. Много, много ми харесаха, а най-хубавото е, че безброй идей нахлуха в главата ми и сега нямам търпение, да ги реализирам. Благодаря Ви, продължавайте все така :)))

Юлияна Неделчева каза...

И аз ви благодаря за милите думи!Всяко нещо,наистина извира от сърцето ми и може би затова се получава.......
Ще се радвам да видя и вашите осъществени идеи!
Поздравче

Keti каза...

Юле, великолепна си! Заля ме пролетно настроение с подаръка, който си спретнала! Толкова се радвам, че сподели това прекрасно творение!

Анонимен каза...

ЧУДЕСНИ!!!

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря,много!И собственичката им много си ги хареса!

Публикуване на коментар