CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 17 април 2011 г.

Предвеликденско

Този прзаник винаги ме вдъхновява особено много!Не знам,може би заради Възкресението,заради зараждащия се нов живот,заради всичко онова,което ни кара да сме по-добри...Или заради всичко накуп?!
Днес ,на Цветница първо се занимах малко с цветята на тераската,после реших да аранжирам малко дома си за престоящия празник.Винаги го правя с огромно удоволствие и вдъхновение!И всеки път се опитвам да е различно,още по-пъстро и весело!
Как един изсъхнал бознай се превърна във великденско цъфнало дръвче?!!!!
Този бонзай(много ги обичам,но май не успявам с тях!!!) ми беше донесен от Лил,Франция.Подарък от същия мой мил братовчед ,преди две години.Известно време(до скоро) успявах да се грижа добре за него и бях много горда с това!Обаче,като всяко хубаво нещо и това си имаше край.В началото на зимата листенцата му опадаха и започна да съхне.Сърце не ми даде да се разделя с изсъхналото дръвче-толкова си го обичах!И добре че не съм го направила,защото днес той се превърна в едно много хубаво,зелено дръвче!Преди време си бях купила от един голям хипермаркет изкуствени клонки-ей така,за всеки случай!И този случай съвсем случайно се оказа днес!Ето вижте моето великденско дръвче:


Няколко клонки отделих предварително и в панерче аранжирах свещите-яйчица,които голямата ми щерка ми беше подарила неотдавна:






В тази весела саксийка,в която някога имаше от онази тревичка дето като се подрязва расте още повече,бучнах няколко яйчица на клечка останали ми от минали години и още едно кътче придоби Великденско настроение:


И още едно кътче:



Смених калъфките,покривката и тишлайфера и стаята вече звучи Великденски:



Определно се забавлявах докато аранжирах дома си за празника,а какво ли ще бъде като боядисам яйчицата?!
Желая ви прекрасен,слънчев и красив ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар