CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 15 април 2011 г.

Мишлето Мария

Едно парче сиво трико от доста време се мотаеше из парченцата ми и ми пречеше!
Ама много ми пречеше!И за да не ми се мотае повече пред очите реших,че ще трябва да го ушия.Какво по-подходящо приложение на парче сиво трико от една малка ,сладка мишка!!!
Така се появи Мария-накипрена ,празнична госпожица.Тя обича да се събира с приятелки и точно за една такава среща е тръгнала-да се видят,да обсъдят модните тенденции,да обменят идеи за красота....Абе въобще-момичешки истории!
Мария е облечена в бяло,ръчно бродирано панталонче и розова блузка на бели точки(все пак трябваше да оползотворя парчето дето ми остана от зайчето Еми!!!) и носи бяла чанта ,също ръчно избродирана от милата и майчица(в случая аз играя нейната майка...).
Подходящо облечена за следобедно соаре,нали?!
Ето,вижте и преценете сами:




















Куклата е подходяща както за колекция ,така и за игра,защото всички дрешки са направени така,че да могат да се събличат и перат.Все пак някой трябва да го прави вместо нея,защото тя е една малка глезана свикнала да я обгрижват мама и тате(защо ли ми напомня за една моите дъщери....?!) и да я гледат като цвете в саксия.Е,ще порасте и ше разбере ,че живота не е само песен,но дотогава -нека си пие кафето с приятелки и се забавлява!
Забавлявайте се и вие-животът все пак е чудесен!

1 коментара:

Анонимен каза...

Мария - красива госпожице, шикарен тоалет, с тези дантелки, пантифлюшка, майка ти се е постарала с тези бродерийки да си забележима, обаче мила - каква е тази войнствена поза, застани малко по-изящно, все пак си дама. Хубаво е, че майка ти те пуска да си пиеш кафенцето с приятелки, но ако ти даде и някой друг урок по етикеция няма да сбърка! Да те научи малко на финес, миличка. А, къде е маникюрчето!!!!!!

Публикуване на коментар