CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 17 април 2011 г.

Вълшебства

Вълшебствата са навсякъде около нас.Те са в малките неща-в калинката кацнала на ръката ти докато се разхождаш в парка,в младата зелена тревичка подала тънки стръкчета изпод доскоро студената земя.В птичата песен,която ме събуди тази сутрин,чувайки я дори през затворените прозорци на алуминиевата дограма.В слънчевите лъчи,които се отразяваха в отсрещните прозорци,защото моите са със западно изложение....В спокойните лица на спящите ми дъщери,когато влязох в тяхната стая.В споделеното с мъжа ми сутрешно кафе.В малките,наглед незначителни жестове,които те правят щастлив и значим.
Вълшебства има навсякъде-трябват само очи и душа за да ги видим!
Ето,на мен вчера ми се случиха две вълшебства!
Получих поредното пакетче,този път от Габрово,от Руми.Някъде преди месец аз и изпратих част от моите парченца за пачуърк.В разговор в групата ни по пачъурк стана ясно че тя се нуждае от сини парцалки за да довърши някакъв проект.веднага откликнах като и изпратих и още някои,от които имах в повече.Реакциата ми беше спонтанна(като повечето ми реакции!!!) и не очаквах нищо в замяна.Бях доволна,предоволна,че съм зарадвала и помогнала на някого.
Обаче,казват няма ненаказано добро!Е да,факт е!Вчера получих моето "наказание"-цял куп платчета в каре и рае,което също като точките много обичам!Благодаря ти ,Руми!


Чудесни са,нали!Нямам търпение да ги вложа в някое ново творческо вдъхновение.
После,в късния следобед на деня,голямата ми дъщеря се прибра от разходка до Шумен с приятеля си и ми се случи и поредното вълшебство-отново подаръчета!И то какви!
Едни мили,малки джунджурийки,които ние двете много обичаме да купуваме ей така,без идея,но после винаги намират своето приложение:


Еееех,не можете да си преставите колко има се радвам!И станаха вече доста та се наложи да им намеря специално местенце-една метална кутия от бонбони(такива неща винаги пазя,за всеки случай!) стана кутията със съкровищата!


Мога още дълго да ви разказвам за вълшебствата на света,но ще оставя на всеки от вас да ги открие сам и да им се наслади по свой начин.
Честит празник на всички с имена на цветя и близки с такива!Бъдете здрави и позитивни,другото само се нарежда!
Прекрасен ден от мен!

0 коментара:

Публикуване на коментар