CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 4 април 2011 г.

Кокоше царство

Току що се връщам от там с поредната кокошка панер!
Много обичам пилешко месо и най-вече печено пиле!Научих се да го правя още в шести клас и майка и татко винаги оствяха аз да го приготвя,защото "съм го правела по-добре от тях!"
Днес си мисля ,че това е било по-скоро поощрение,но тогава много се надувах и бях горда,че ми гласуват такова доверие!
Та не знам от детството ли още или откъде идва тази "любов" към кокошките,но тази пролет направих толкова кокошки във всякакъв вид,че всеки уважаващ себе си курник би могъл да ми завиди!То не бяха на клечка,не бяха седнали,не бяха панери,може да има и нещо дето не се сещам сега....
А това е поредният панер за яйчица под формата отново на кокошкаааа:















Красив ден от мен!И красиви спомени!

1 коментара:

Анонимен каза...

Приказна е! Детайлите са изпипани до съвършенство. Колко пъти я разглеждах. Обаче, Юле - не го взимай присърце - надута е като пуяк, да знаеш! Дали, че е красавица, накичена с тази фльонга, но малко скромност не би й се отразило зле. Е, тя си знае, де, не й се бъркам.

Публикуване на коментар