CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 25 април 2011 г.

Малката розоберачка

Христос воскресе!Много здраве,късмет,любов и добрина на всички ни!
Мъничката ми розоберачка Меги се появи в един велик ден-вторият ден на Великден!В началото беше плаха и свенлива,чудеше се да се покаже ли,да не се ли.....
Започнах я някак трудничко,но трябваше да я направя,защото беше поръчана от магазина за играчки,след като приятелката и Мария вече беше подарена с огромно удоволствие за празника!
Меги ужасно много обича цветята,но най-много обича розите!Всяка година с удоволствие се включва в розобера и е една от най-пъргавите!
















Меги малко ми се разсърди задето е самичка и си няма вече приятелка,та затова и обещах да и направя такава.Само че сивото ми трико вече свърши и следващата ще е бяла.Така смятам,само да не ме хване друга муза и ме отвее някъде другаде....
Малката Меги днес ще заеме своето място в магазина за играчки и се надявам да бъде другарче на някое също толкова мило момиченце,колкото е тя самата!
Желая ви прекрасен,топъл,нежен пролетен ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар