CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 5 април 2011 г.

За добрите хора.....

Чудо е, да знаете!Чудо е това интернета!
Срещна ме с толкова хора-различни,красиви,добри,лукави,интересни,по-скучни,всякакви...
Нали знете-свят като цвят казват.Шарен и красив е света...
Но аз искам да ви разкажа за добрите хора ,с които ме срещна нета.Не съм и предполагала,че ще ми се случи подобно нещо.Преди време,преди да си направя регистрация във Фейсбук,все чудех на малката ми дъщеря какво толкова прави на този компютър,какво толкова има да си казва с хората отсреща?!
Сега вече знам-интересно и забавно е да общуваш с хора от другия край на България.Хора,които никога не си виждал(и може би никога няма да видиш!),но по някакъв необясним и за самия теб начин чувстваш близки мили на сърцето.Нещо в тези хора,те кара да ги обичаш и харесваш.Дума,израз,снимка,няма значение-харесваш човека и го опознаваш малко по-малко и се ражда приятелство!Ставате си някак близки ....Ето такива неща ми се случват напоследък-приятни,красиви,интересни емоции!
На Благовещение(25 март!) още с първото сядане на компютъра получих първата си блага вест-имах покана за колетче!Веднага си помислих че само един човек може така да ме изненада и се оказах права!Ида!Ида от Германия!С нея се "познаваме" от един сайт за цветя вече не помня колко време....Открихме се и във Фейсбук,следя блога и...Хората се надушват ,нали?
Получих много хубави платчета(които все още не смея да нарежа,а само им се радвам!),огромно количество мулинета(които бяха повод за моята седмица на бродериите!) и мъниста за бродиране.
Представяте ли си-това е жена ,която никога не съм виждала, а тя ми праща подаръци!Разкошно е чувството-пожелавам го на всеки!!!
Днес,една също толкова прекрасна жена успя да направи деня ми малко по-хубав и да ми върне вярата в доброто у хората!
И нея никога не съм виждала.Познаваме се от скоро,също от интернет.
Танечка-една безкрайно забавна жена,която винаги успява да ме усмихне и разсмее дори с коментарите си.Не знам как го прави,но успява да ми повдигне настроението.
Харесах си едно сърчице от нейните(правени за една благотворителна инициатива)-оранжево на бели точки!Очите ми останаха в него!Обожавам точките и сега установявам,че май съм доста постоянна и последователна във вкусовете си.Сещам се ,че някога имах рокличка -оранжева на бели точки.Обожавах я!А да знаете само откъде я имам.....изпросих си я от една съученичка!Баща и работеше в Русия и беше и я донесъл от там.Роклята не беше нищо особено като модел,но точките определено ме грабнаха.И я имах!
Това беше малко отклонение-уточнение за моята любов към точките.Та харесах си аз платчето и Танечка предложи да ми изпрати от него-да си имам и аз и да му се радвам.Речено -сторено!
Отивам днес да си получа пакетчето,а то цяло колетче!Боже,каква радост!За един кръпкоман парцалките никога не са му достатъчни и иска още и още ,различни,цветни,красиви!
Е,всичко това си имах в пакетчето!Най-много умиление обаче ми докара шоколада!Представяте ли си-беше ми сложила шоколад!
Какви хора,а?!
Добри,нали?!
Благодарна съм на съдбата че балансира нещата и ме среща както с отрицателни,така и с мноооого положителни хора!
Благодарна съм че имам възможността да общувам(макар и от тук!) с Добрите хора!
Скоро, Ида ме попита какво значи за мен добър човек-ето това са добрите хора.Тези,които се раздават безрезервно,без да очакват отплата.
Ето и днешното ми армаганче:


Желая ви лека и спокойна нощ и мноооого добри хора около вас!

0 коментара:

Публикуване на коментар