CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 18 април 2011 г.

И още вълшебства.....

Не знам какво става-живота ми поднася изненада след изненада!Засега все хубави!Надявам се "добрата серия" да продължи дъъъълго,дълго.Заобикалят ме все хубави,позитивни,добронамерени хора,Човеци.
Днес получих поредния си подарък от жена,която познавам само виртуално.Казва се Жени МакДоналд.Жена с интересна и незавидна съдба,добра жена.
Знам че една друга моя приятелка ще ме попита пак:И как разбра че е добра?
Ами ето как-Жени публикува снимка на платчета,които видяла в техен магазин и попита дали някой от групата(за пачъурк) иска да му закупи и изпрати.Цветовете бяха чудни-оранжеви и аз естествено не можах да устоя!Писах и че ще се възползвам от предложението и помолих да уредим плащането.Тя ми отговори ,че съм избрана за обичайното и добро дело за деня и няма какво да се разбираме.Нямаше смисъл да споря!Жената си беше решила,че ще прави добро и аз нямах никакво желание да и развалям удоволствието.
Мили хора,не знаете каво значи това за мен!Въпросът не опира до парите(макар че за всеки те са важни!),всичко е в жеста и желанието да направиш някого щастлив!
Не мога дори за малко да ви пресъздам и опиша чувствата,които ме заливат когато се срещам с подобни личности,това е цяло чудо!Винаги съм вярвала в доброто и сега живота ми доказва,че моята вяра не е била сляпа!

Благодаря ти,Жени!
Ето и поредните ми съкровища:



Имам си и малко сърчице-брошка,ръчно правено,да ми напомня за голямото сърце на майсторката си!И един ключодържател,също уникален.Ноооо-искам да ви покажа картичката,просълзих се като я отворих:


Усмихнах се и още как!Широка усмивка се разля по цялото ми тяло-светът е чудесен!И наистина има добри хора!
И се сещам ,че съм забравила да ви покажа съкровищата ми от Ида.Жалко че не снимах всичко,толкова голяма беше еуфорията,че забравих,но ще ви покажа невероятните платчета:


Все още не съм нарязала нищо от подаръците си,сърце не ми дава,толкова ми е хубаво да си ги гледам!Обещавам обаче в най-скоро време да видите нещо,сътворено от тези красоти!
Благодарна съм на съдбата че ме среща с красиви духом хора!Надявам се да съм заслужила с моята добрина тази,дето ми се случва!
Вярвайте в доброто-то съществува!

2 коментара:

Анонимен каза...

Представям си те сред платчетата!!!Не се обиждай, ама се смея!

Юлияна Неделчева каза...

Щом ти се смееш-не се обиждам!Твоят смях е толкова искрен и заразен!Целувки!

Публикуване на коментар