CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 1 април 2011 г.

Жълтурчета

Спомням си едно детско стихче.Не помня вече -аз ли го написах(някога пишех много стихове!) или пък съм го чела и запомнила:
Жълтурчета парички
разпръсна месец май.
От техните очички
полянката сияй.
През всичките часове,в които бродирах моите жълтучета си го повтарях и даже мелодийка му съчиних....Вече сте ги видели,но днес дойде денят да им направя и рамчиците!
Ето ги тях:



Стана много сладък и нежен комплект-пано и калъфка.
И розовката бродерия също се превърна една много нежна розова калъфка с привкус на прасковен цвят:


Като казах че тази седмица можем да я броим като седмицата на бродериите,определено не се излъгах!Не излъгах и вас!Бродериите са факт-радват ме и топлят сърцето ми:


Ей така,като ги гледам накуп ми иде да запея!
Пролетта дойде и животът продължава-красив,нежен,чаровен,понякога малко смешен,но винаги прекрасен!
Прекрасен ден и на вас,приятели!

0 коментара:

Публикуване на коментар