CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 16 декември 2012 г.

Празнични сърчица

Мдаааа , дойде и техният ред -  на сърчицата дето приготвих още преди седмица .
А пък наумяването им се случи още по - отдавна - май някъде в началото на есента .
Знаете за хобито ми да обикалям  по магазините за втора ръка дрехи .Там винаги може да изскочи абсолютно неподозирано съкровище ! Като ето тази вратовръзка на елхички, да речем :






Знаех ,че ще ми потрябва някой ден и си я взех , макар че беше твърде рано и слънцето по нищо не подсказваше че ще дойде зима .След изпирането съм я забутала някъде и я открих съвсем случайно , търсейки друго , както между впрочем  често се случва :)
Когато я разпорих и успях да скроя от нея цели четири сърца малката ми дъщеря възкликна : " Е , това само ти го  можеш - да изкараш четири сърчица само от една тясна вратовръзка ! "
Та , отлежаха сърчицата малко ,но мисля появиха се съвсем навреме преди празника .Исках да са празнични и затова никак не пожалих " лъскавите " материали , с които разполагах :










Лентата с червените пайети заших на ръка , но малките златни звездички се наложи да залепя с топъл силикон .
Защо ли ?!
Ами защото иглата , с която се шият мънистата и пайетите има безобразно малко ухо ,защото тя самата е една мнооооого тъничка игла и аз по никакъв начин не можах да накарам конеца да влезе в това ухо !
Отказах се и се доверих на силикона ,за пореден път .
И когато вече привършвах с лепенето на звездичките се присетих ,че докато силикона е все още топъл мога да си направя още една елхичка .
 От копчета !
Златни .
И я направих :






Определено ми е година на елхичките ...
Дали ще се появят още ?
Не знам !
Но знам , че " нещоправенето " е някаква моя необходимост , която ме прави да се чувствам жива .
Желая ви приятна декемврийска вечер и нещо или някой  , които да ви правят  живи !

0 коментара:

Публикуване на коментар