CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 12 декември 2012 г.

Събота сутрин

Ех,как ми се иска да мога ви зарадвам с някоя цветна и Коледно - новогодишна публикация !
Обачееее ... оказа се ,че за да продължа да го правя ще трябва да си платя !
Проблема не е в плащането - сумата е нищожна ! За целта трябва да имам виртуална разплащателна карта,а това струва време ...ходене до банката,откриване на нова сметка и куп още формалности .
И все пак - надявам се ,че съвсем скоро ще мога отново да пълня моето си местенце с поредните измишльотини , родени от развинтената ми фантазия и обичливото ми сърце .И не на последно място ,излезли изпод вечно подутите ми сутрин ръце / ако някой знае подходяща причина за това да свирка :) / !
Даже и не знам дали ще се получи ,но като знак че още съм тук се опитвам да кача една снимка на съботно- утринното ми занимание : две кукли , три елхички и четири сърчица . И всичко това само тегелирано и обърнато .Очаква се още да бъде напълнено,сглобено и нататък следва отново фантазия - обличане на куклите,декориране на елхичките и сърчицата ....



Такаааа,тази публикация беше запазена като чернова и след малко неравна битка с онлайн плащането ( силно се надявам да съм се справила !) май че ще се получи !
Ако ли пък не - ще продължавам да опитвам ! Все пак няма безплатен обяд,нали?



0 коментара:

Публикуване на коментар