CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 12 декември 2012 г.

Най - доброто лекарство

Здравейте , приятели !
Знам , че има доста хора които с нетърпение очакват моите публикации ...
Това, освен щастлива ме прави и доста отговорна .Не обичам да разочаровам хората ,макар че понякога го правя неволно .
Мислех си , че като се завърна от вълшебното си пътешествие във вълшебна Франция ще разказвам,ще показвам . Мислех си ...
Е,няма да се случи сега ! Прекалено много ми дойдоха емоциите.Май заредих батериите в повечко и това презареждане не ми се отразява добре.
Ще ви кажа само ,че Лил ( северна Франция ) е един прекрасен град и аз се надявам скоро да мога да разкажа за него .
Ще ви кажа още , че освен че се влюбих в него завинаги ,оставих там и част от сърцето си .И в двата смисъла ! Там остана момчето ми и сега съм по- тъжна отколкото преди да замина .
На всичкото отгоре се прибрах и с някакъв есенно-зимен френски вирус !
За него и за самотното си сърце днес намерих най-доброто лекарство - творенето !!!
Както и предполагате , донесох си от странство различни нещица ,всякакви платчета ,панделки и джунджурии , които да използвам за измишльотините си.
И защото антибиотика и чайчетата помогнаха само да изгоня вируса , то тъгата прогоних като се заех с коледната украса на дома ни.
Сложих началото . А имам още толкова идеи !
Винаги ми се прави нещо различно, нещо ново, нещо неопитано ... дали защото душата ми е неспокойна ?!
Такааааа, явно няма да съм добър разказвач днес затова направо показвам , без много -много приказки :

















Добре,предната публикация май успя ... Явно ще ме бъде !
Тази също е една запазена чернова ,която си поствам така ,както си е .
Надявам се от тук насетне всичко да е наред и отново да се виждаме в моя свят от Парченца .
Спокойна нощ на всички !