CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 17 декември 2012 г.

Една неочаквана ваканция и три коледни звезди

Плюс две елхички - отново !
Но , за тях след малко .
Сега за ваканцията ,неочакваната ... Нито съм я планирала , нито съм я искала !
Просто се случи .
Един упорит стомашен вирус ме мъчи още от съботата на изминалата седмица . Днес успя да докопа и детето . Знаете как е - прахчета , диета , чайчета ... Борим се както можем .
Следобеда , не че се почувствах по - добре , но вече не ме стърпяваше да се търкалям по леглата и хванах ножицата . После седнах на машината и така ... да не мисля за коремните болки .
Преди няколко дни , в нечий блог мярнах една коледна звезда , която си пожелах да ушия . Свалих си снимката на компютъра и днес се хванах точно за нея :






На снимката си пише блога , както и размера на звездата . В блога е правена за елхова играчка , но аз си увеличих размера колкото ми позволяваше монитора ( страната на моя ромб се получи 11 см. ) . Идеята ми беше да се получат подложки за чаши . И тъй като в живота няма нищо  случайно , подложки не се получиха ! Звездите станаха твърде големки за подложки и първоначалният им замисъл бе променен . И без друго от дни се канех  да си направя коледен тишлайфер за масата - е , направих си го ! Без да искам .
Следващите снимки са кратко обяснения как направих това :




За опакова страна не си направих труда да шия ромбове - и без друго няма да се вижда , излишно е . Наложих по показания на снимката начин и тегелирах .  След това изрязох излишното и обърнах през отвора , който бях оставила за целта .


 Не забравяйте да изрежете ъгълчетата за да може да се получи едно добро връхче след обръщането . И най - вече не забравяйте ( както направих аз и се наложи да обръщам втори път за да си поправя грешката ! ) да клъцнете вътрешните тъпи ъгълчета . Много е важно !

 След малко време и много забава се появи и моят триптих , нетрадиционният ми коледен тишлайфер ! Стана празнично , нали ?! 










 Ох , нали се сещате ,че останаха известно количство отпадъци , които нямаше как да подмина.
По начина , по който си направих есенните листа , днес си направих и две елхички , за кой ли път този сезон ..... :))))))







Продължавам да лекувам тялото и душата си с нещоправене .
Продължавам да се боря и да вярвам !
Продължавам да обичам !

Спокойна нощ на всички ни !

0 коментара:

Публикуване на коментар