CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 29 септември 2012 г.

Цигански му работи

"Циганско е сърцето,циганска е душата ..." -така се пееше в една песен.И аз от сутринта съм си я запяла ...щото съм на циганска вълна!
Преди няколко месеца ( не много де /усмивка/ !) ми дадоха един манекен ,от онези дето се закачат бижута на тях,нещо като органайзер за бижута.Трябваше да му сменя тоалета,защото собственичката му се чудеше "Защо,аджеба съм го купила с тази лъскава рокля,като не обичам лъскавото ???!!!"
Мястото на подобни джунджурии обикновено е в спалнята,нали? Та тази стая на момичето ( моята нестандартна колежка! ) е в едни необичайни ,но пък изключително свежи цветове- цикламено и оранжево !Аз разбира се,с моята любов към цветното приветствам всяка добра комбинация и тази много ми допадна.Манекена щеше да е облечен в тези цветове,то е ясно.
Ама не беше ясно каква точно ще е роклята.Затова си и седеше мирно и тихо в един ъгъл у дома докато в един прекрасен ден реших,че това ще е една испанска циганка!
Винаги съм харесвала облеклото на циганките-онези шарени,надиплени  фусти,цветята в косите,шаловете по разголените рамене ...дали пък няма нещо циганско у мен?



 Достатъчно оранжева и също толкова цикламена рокля,нали?!


 И все пак нямаше как да се разминем и без малко лъскавко! ...каква циганка щеше да е тогава?!Един шал от ламе с мноооого дълги ресни свърши и тази работа.



 Цветето нямаше как да сложа в косите по разбираеми причини,но все пак - и цвете има!

 ...а онези ,от глезените, преместих на обувчетата ...



След малко пременената мома ще бъде предадена на поръчителката и вече почти чувам възгласите и ...

А вие се ослушайте и чуйте ударите на сърцето си,Послушайте го!То никога няма да ви излъже!

0 коментара:

Публикуване на коментар