CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 30 септември 2012 г.

Пълнолуние

Пълнолуние

Събуди ме Луната твърде рано ...
Погали ме със нежна светлина .
Целуна ме по голото ми рамо
и миг с косите ми се заигра .

Докосна устните ми и отмина .
След туй в очите ми се спря .
Опита се да бъде много мила,
но както тебе не успя !

Усмихна се.Безмълвна си отиде ...
Отстъпи мястото си на деня.
А той пристигна с твойто име
окъпано от новата зора.

Денят започва твърде рано,
приготвил свойте чудеса.
Но,аз от него искам само
един миг с теб. Днес и сега !



Посрещнах и изпращам Септември с поезия,колкото и да е скромна ...
Моя си е,от сърцето ми ...От душата ми ...
От изплаканите ми очи ...
От безсънните ми нощи и препълнените делници ...
Едно Парченце от мен ...Още едно!
Сбогом,Септември!

0 коментара:

Публикуване на коментар