CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 27 септември 2012 г.

Моят много,много специален ден !

Не мога да не пиша за него.Просто не мога!
Това е наистина много специалният ден от живота ми ...Смисълът му !
Заедно с още един друг,през март ...
Рожденият ден на голямата ми принцеса.Със сигурност на някои им идва в повече това ...
Но аз обичам септември именно и най-вече,защото точно тогава се появи онова малко човече,което осмисли дните ми.Онова малко същество,което ме накара да почувствам майчинството.Онова ангелче,което ме накара да вярвам,че най-хубавото предстои.
Голямата ми дъщеря!
Мила,красива,умна ...Е,нашето гардже си е най-хубаво,ама нейсе.
Освен подаръка (който забравих да снимам и за който ще разкажа друг път ) успях да я изненадам като се появихме със сестра и на работното и място с .....торта!
Със запалени свещички,с песен,както му е реда.Заедно с още няколко близки и устроихме един малък празник
Решението да направя торта взех тази сутрин мноооооого рано ,докато не можех да накарам мозъка си да заспи отново.Нямах търпение да отворят магазините и да отида за продукти.
Тортата е супер лесна и бърза и също толкова,че и повече вкусна.Научи ме моята леля,която я прави за всяка Нова година.
Докато чаках да стане приличен час и да отворят магазините накиснах пакетче стафиди във вишновка ( такова имах,а може коняк или някакъв друг ароматен алкохол).
Сварих карамелов сироп ( чаша и половина захар се карамелизира и после се залива със също толкова топла вода) за да успее да изстине.
Купих два пакета ( от по три блата ) готови блатове,пакетче суха сметана,пакетче пудинг на доктор Йоткер и едно прясно мляко.
За около десетина минути разбих и двата крема и се заех с реденето.Сещате се - Блат-сиропиране-крем-стафиди.И така докато свършат и блатовете и кремовете,които редувах.
Преди да залея карамела с вода се сетих да направя нещо,което по-късно използвах за украса- на парче фолио накапах от карамела и оставих да изстине.
Единственото,което забравих е да купя банани и да сложа между блатовете.И без тях обаче си беше зверски вкусна !
Че и красива,есенна :



 Щастлива съм! Имам чудесни деца !Аз ги обичам и те ме обичат ...какво му трябва на човек?


И днес имах своят много,много специален ден.Така ще е докато ме има ...
Ще преживявам отново и отново онова чудо -раждането,майчинството.
Ще бъда щастлива!

0 коментара:

Публикуване на коментар