CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 10 септември 2012 г.

Мечтите продължават

Тази публикация посвещавам на всички онези ,които се интересуват как продължи освежаването на дома ми.
И да ви кажа - правя всичко това,не за да се хваля ( макар че кой не обича да се изфука ...!) , а защото си  мисля,че е хубаво да споделяме идеи.Аз самата черпя много такива от различни места ,макар и собствената ми главичка да произвежда други в изобилие.
След като Лилавата стая беше готова се отправихме към коридора - кухня .
Що за птица е това ли?
Ами това е един коридор , под формата на буква Г ,като точно там където е чупката на Г-то имаше дори врата ?!!!Беше една територия около 1.20/1.50 м.-незнайна идея на незнаен архитект ....Преди много години тази врата,заедно с прилежащата и 30 см-ова стеничка бяха разбити и стана едно цяло помещение.Моят коридор - кухня !
Няма да описвам всичките ремонтни дейности ,през които мина това място ,просто ще ви покажа как изглежда след последната ни намеса.

 Не ни стигаше всичкото мазане,местене на багаж,чистене и още съпътстващи дейности,ами и тук не се размина без декупаж !След като цвета беше променен от много узряла праскова на много жълто ( за да е по-светло) закачалката от липа някак си нямаше да се откроява на стената.Така и така беше свалена заради боядисването,защо пък да не я уважим и нея?
Речено-сторено! Вече е бяла ,с много слънца по нея - любимите ми слънчогледи и макове.








 Покрай закачалката една порция ( всъщност бяха две !)  боя получи и шкафчето за обувки.Беше ни го направил познат от някакви плоскости,най-обикновени.Преди повече от двадесет години ...Лошото на тези плоскости се оказа ,че бяха от онези - много лакираните.И при все ,че уж добре изшкурихме предварително за да падне лаковото покритие и да се захване добре латексовата боя,тя все пак успя да се изпари някъде и да се получи този ефект,от който аз не съм особено очарована!
Нейсе !Следващия път ще знам -повече шкурка и повече движения с ръцете ...Колкото и да болят!






 Това видяхте ли го на предните снимки?
Моята точилка. Наследство ми е от свекърва ми,да ми е жива и здрава!Ама да ми беше завещала и уменията си да точииии ......Прави такива тънки кори за баница!
Е,и аз я използвам,макар и по-рядко.Точно с нея ще разточа кифличките,които съм обещала на Танчето,само да застудее малко.
Та , тази точилка си няма друго място ,освен точно там - скрита зад шкафчето.Скрита ,скрита ,ама колко да е скрита една точилка ? И много ме подразни там ,на жълтата стена ,та  веднага отворих шкафа с безбройните фишута и след няколко проби едно фино шалче и беше подарено !

 Това сигурно също сте го мярнали на първата снимка ...На това място открай време имаше една кука за окачване на ключовете.По време на ремонта се сетих,че  при една от любимите ми шопинг-разходки с детето бяхме си купили това кръгло дървено нещо ( най-вероятно подложка за горещо ) и тези ягодки-закачалки. Малко ровене в кутията със салфетки,малко боя и ето ти -ново местенце за ключовете !



 И ако досега бяхте в моя коридор ,това вече е моята кухня!Влизаш от вратата : Наляво - коридора , Надясно - кухнята .......................

 И тук не се размина без декупаж и малко бяло.
Тези дървени прибори,направени ми от съпруга на моя братовчедка също от доста време си висяха на това място и също поискаха освежаване.Не можах да им откажа ...




 Хехееее - стаята ,която засега остава без особени промени. Нов цвят на стените , ново перде и това е !

 А неее - и ново разположение на цветята !





 Амиииии -това беше! Засега ....
Със сигурност има още какво да се подобри. Всичко опира до време ,финанси , желание ...
Последното ми е в повече,но предните две ?
Пък и не хубаво всичко да е наред ,нали?Тогава за какво ще мечтая и какво ще сънувам?

Пожелавам на всички приятели спокойни и цветни сънища и много красиви мечти !




















1 коментара:

Анонимен каза...

Защо съм такъв мазохист - оставям Десерта за преди ядене,но толкова късно не трябва да се Хапва нищо. Причинявам си душевни страдания. Не съм споделила и мнението си за предишните творения, но ...е, нямам думи. Твоето на нищо не прилича. И сто тави кифлички да ми направиш, не ти прощавам. Фишу за точилка!!!!! А, горката, моята е пооплескана от латекс, че след като не меся, барем да стане дръжка на мечето. Казвах си да не поглеждам, ама не може така без хич да не поглеждам и ето ме сега - утре да вадя всички дървении, да не говорим за сайта с поръчки на салфетки!!!!
Не, я да се махам от тук!
Ще ме омилостивиш ако ми дадеш идея да Освежа старо сандъче от времето на соца - там е имало мармалад от ябълки и сливи - беше страшно хубав. Обаче не всички страници са от дърво - дъното ми стои грапаво - като фазер, май. Не ме интересува - след като аз няма да мога да спя заради тебе, заслужавам да си напънеш мозъчето и ми дадеш идея!!!!

Публикуване на коментар