CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 29 септември 2012 г.

На един дъх !

Така е в живота - някои неща се появяват на един дъх,за други са нужни няколко вдишвания,а за трети - цели упражнения от вдишвания и издишвания...
И с моите нещица е така .Това,последното ми се появи буквално на един дъх !
От известно време замислях ново ,есенно пано за входната врата.Със сигурност знаех,че ще са тикви!Искаше ми се да ги оформя в нещо като венец,но както всички знаем -за венец е нужно нещо кръгло,а аз не разполагах с такова към момента на вдъхновението си.
И тогава се сетих за онези лозови пръчки от които миналата пролет направих Пролетния си венец  и които толкова изсъхнаха с времето,че вече не ставаха за извиване в кръг.Аз,все пак си ги запазих като ги начупих на парченца с идеята ,че и те ще послужат за нещо!
Амиииии - послужиха !За рамка на поредното,есенно пано.
И тиквите не са тикви,а само една-голяяяяма тиква.Е,не толкова голяма - общият размер на паното е около 35/35 см. , това на око де,не съм си правила труда да меря.....












Паното вече е окачено на вратата,като немилостиво от негова страна и много жалостиво от моя,измести  лятното настроение. Но пък,нали сме си говорили,че всеки сезон си има своето очарование и прелест ...Да не говорим,че аз обожавам ранната есен!

Пожелавам ви един слънчев,топъл и красив есенен ден,споделен с тези ,с които на вас ви се иска !
Моят започна с един важен за мен човек и обещава да е чудесен ...Благодаря ти,Иди!


0 коментара:

Публикуване на коментар