CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 28 септември 2012 г.

Докато чакам ...

Възглавничката, която ще ви покажа тази вечер се появи докато чакам,наистина!
Вече ви разказах как помолих момичетата от групата да ми помогнат със съвет какъв точно кант да сложа на последното си одеало.И докато чакам да се съберат порядъчен брой гласове,реших че няма да си губя времето на компютъра,а ще го използвам за нещо,на което се канех от няколко дни!
Преди време си бях намерила във втора употреба едно прекрасно бяло плетено каренце.След като резонно мина през пералнята беше оставено да отлежи,като вече ми беше ясно , че ще стане калъфка за възглавничка.Такаааа-то си отлежаваше ,а аз междувременно попаднах на едни розови спортни панталони,които сестра ми ми беше дала,защото не и ставали вече ( хи хи). Още докато ми ги даде си знаех,че няма да ги нося,но пък ми хареса плата им-един такъв памучен и приятен и затова ги прибрах,пак за "някой ден".
И докато си чаках реших ,че ей сега е момента за онази калъфка!
Тя се появи толкова бързо,колкото никоя друга досега не се е появявала.
Панталоните ,по-скоро крачолите им,бяха използвани за основа на калъфката,а връвките ,които стягаха същите тези крачоли и се опитваха да го играят коланче в талията -те се превърнаха във.................................Вижте сами :



 Връвките,които бяха с две различни ширини се превърнаха в цветя!
Нали знаете-нищо не се губи ...




И прекрасният цвят на стапелията,която за пореден път това лято ме дари с екзотичната си хубост!
Розово-бялата Шаби шик възглавничка е първата стъпка към обновяването  на завивките в Лилавата стая.Е,започнах малко от краката за главата амааааа....Все е нещо!
Все пак нямаше как да направя цяла завивка докато чакам,нали?!

А вие не чакайте - кажете на любимите си същества,че ги обичате!
Покажете им го!

0 коментара:

Публикуване на коментар