CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 25 август 2012 г.

Слънчева усмивка

" Здравей , ти която люлееш в люлка слънчева усмивка ..."

Така започва краткото ,но безкрайно мило писъмце,написано ръчно от вълшебните ръце на една жена.
Жена,която аз все още не познавам лично,но искрено се надявам и вярвам,че един ден наистина ще се видя със всичките си виртуални приятели!
Жена,която за сетен път ми показа и доказа,че светът е толкова красив и добър!
Толкова ми е мило и толкова хубаво,и толкова развълнувано...Мислех си ,че ще  кажа някакви велики слова на благодарност и отплата,но уви...Всичко бледнее! Каквито и думи да изрека нищо не е в състояние да изрази умилението,което изпитах при отварянето на пакетчето,което получих от тази жена !
Говоря ви за същото онова пораснало момиче,за което аз сътворих лавандуловите си неща.
Тайничко научих адреса и , с надеждата също толкова тайничко да и изпратя пакетчето.До момента,в който тя ми поиска моят адрес,защото "при нея имало нещо за мен" ...
Магия,нали?!В един и същи момент сме мислили една за друга !Да зарадваме някого,да му подарим усмивка ...Всичките магии на света са това !
Пакетчето...
Беше един обикновен жълт пощенски плик. Нямах търпение да го отворя ,а вътре ....вътре едно бяло текстилно пакетче,надписано ,пришито - като от някакви отминали ,прекрасни времена.
Отново нетърпение !Разшиване и ....О,чудеса !
Толкова много и безкрайно мили чудеса се криеха вътре !

 Дори не предполагах,че в такова малко пакетче могат да се поберат толкова прекраснотийки !

 Чудесни копченца,едно от които час след получаването на пакета беше вече употребено и което ще покажа по нататък. Как пък само дойде в точния момент ...

 Разкошен пачуърк плат ...

 Иииииии -голямата изненада!Бурканчета кракеле/кракле ,толкова необходими и толкова ценни за нещата ми с декупаж.Нямам търпение да ги изпробвам !

 Но , най-милото и най-ценното от всичко е ето това съвършенство!
Избродирано за мен !Само за мен!С моята буква ...






Ако вече сте разгледали всички снимки , със сигурност смятате като мен,че думите са излишни !Едно простичко "Благодаря" е предостатъчно.
Благодаря ти , Хриси !

Малкото бяло писъмце завършва така : " С пожелание да продължаваш да обгръщаш всичко с любов !"
Нека тези думи на прекрасната Хриси бъдат моето днешно пожелание към вас -обгръщайте света с любов и той ще ви отвърне!

0 коментара:

Публикуване на коментар