CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 12 август 2012 г.

Малко бродерия и много декупаж

Ясно е вече ,че декупажа си остава моята нова ,трайна любов!Не мимолетно увлечение,не флирт,а истинска изгаряща любов.Една страст,завладяла сърцето и мислите ми...Сънувам стари предмети,привиждат ми се,лелея ги...
И ми трябва цялото време на света за да успея успешно да подхранвам и двете си големи любови- пачуърка и декупажа.За да не угасне пламъчето...
Най-хубавото е,че и у малката ми дъщеря също пламна тази искра!Запали се детето,много!
Хареса му това,което излиза изпод ръцете и сърцето му.
Творихме с нея тези дни,развихрихме се!Общите ни неща ще ви покажа следващия път-засега все още има разни дреболийки за довършване.
Днес ще ви покажа поредното предизвикателство,на което не се дадох - опит за състаряване на предметите.Все още не съм се сдобила с истинското нещо,което напуква боята,но и опита ми със свещ даде много добър резултата,мисля.Вие ще кажете...















Някак си не можах да дочакам слънцето да помогне за по-хубави снимки и да опитам да предам поне малко истинският вид на нещата.Но ,по моему се получиха много добре,много им се радвам!
А бродерията се появи в една късна августовска вечер,когато времето само се канеше да се разхлади,но все още се чудеше дали да го направи все пак...
Същата колежка,дето безкрайно обича розово и зелено, си купи едни дънкови/джинсови панталони и суитчер с някаква птица-щампа,много напомняща на жар птица.Още при закупуването беше решено,че и двете ще бъдат мааааалко  доукрасени...
Как?
Ами с розово,разбира се!Вижте:










Момичето е достатъчно щастливо,а аз повече!Отново успях да причиня радост на някого...
Какво по-хубаво от това?
Опитайте и вие!Дарете радост и любов!Чудесно е!Вълшебно!
Нека е такъв и денят ви!

0 коментара:

Публикуване на коментар