CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 16 август 2012 г.

Зеленчуци ,който не яде...

Хей,помните ли я!Песничката...
Едва ли има човек,който да не я помни!От няколко дни звучи в главата ми.Откак се захванахме за поредните нещица за декупаж с детето.Толкова сме вдъхновени и двете!Иска ни се да нарисуваме със салфетки де що има!Вербували сме близки и познати да поровят из мазета и тавани и да се разделят с ненужните за тях,а за нас така скъпоценни стари вещи.
В появяването на "зеленчуковото дуо" дялово участие имаме и двете.
Тя направи кутийката,а аз буркана.Забравих да ви кажа,но с кутийките се сдобих от магазин По левче.Е,не струваха левче,ама това са подробности.Иде реч за това,че бяха едни ужасни кутийки,на които на капачето пишеше на английски "аз съм твоята изненада",а отдолу Made in China ...Ужас!Кич!А по-страшното беше,че като се отвори това плъзгащо капаче на кутийката и от там изскача едно твърде неприятно същество,от някакъв каучук,ужасяващо напомнящо за истинска пълзяща гадинка...Бррррр...
Обаче аз веднага видях кутийките в една друга светлина,насекомото вътре беше изтръгнато и започна процеса по "социализиране" на изненадата.Не е ли по-добре да отвориш и от вътре да се появят пакетчета с подправки,да речем?
Малко снимки за здравословно начало на деня :











Не знам за вас,но аз много обичам зеленчуците !А пък много голяма не пораснах...поне не и на ръст.Виж ,с годинките е друга работа...хи хи...
Обаче ,сега ще ида да хапна филия с масло и домат-обожавам такава закуска!
А вие закусихте ли вече?
Ако не сте-направете го!Казват,че закуската била най-важна...Аз обичам да ям през целия ден!
Желая ви той да е добър и ползотворен.Или пък разпускащ...Какъвто си го направите.
Само нека е красив!

0 коментара:

Публикуване на коментар