CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 24 август 2012 г.

Петъчно и цветно утро

Е,на мен следобеда ми беше цветен,вчерашния.С толкова цветя ,дето направих -как да не ми е цветно?
Красотичките са за една мама и нейните принцеси - две русокоси ангелчета,които продължавам да се надявам някой ден да видя на живо!
Творих с огромно удоволствие за трите момичета ,предполагам си личи...



















Надявам се, от толкова снимки на цветя утрото ви наистина да цветно!
Желая ви го от сърце!

3 коментара:

Galina Hristova каза...

Здравей,Юли!Прекрасни са,особено лилавото.Шедьовър!Е,виолетоволилава съм,какво да се прави..ха-ха.Очаквам следващите ти творения с нетърпение!Ще ми се и аз да съм толкова продуктивна,но при 10 часов работен график ..пфу...какво да се прави?!Вдъхнови ме обаче-ще стъкмя нещо в лилавооооо:)Чао!

Galina Hristova каза...

Нещо за вдъхновение.Убедена съм,че не те напуска никога,но в повече не пречи:)http://elrincondechelo.blogspot.com/

Юлияна Неделчева каза...

Толкова ти благодаря,че си толкова мила,наистина!
И не се тревожи за продуктивността- повярвай ми по-важно е наистина да се забавляваш със всичко,което правиш!А това,че не се спирам е моят начин да избягам от действителността-един безопасен наркотик.....хи хи...

Публикуване на коментар