CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 4 август 2012 г.

Шоколадови мъфини и една смешна,зелено-лилава птичка

Когато съм пренапрегната обичам да правя красиви неща!
Правенето ме успокоява,зарежда,подрежда...
Това се случи и вчера след работа.Трябваше да изгоня някак си умората и напрежението...
Едни шоколадови мъфини свършиха тази работа вместо мен!Правихме ги заедно с малката ми дъщеря.Тя откри рецептата в в блога на една прекрасна млада млада жена.Стори ми се лесна и така се заехме с правенето на нашите първи  ( никога досега не бях опитвала,защото си мислех,че е нещо дяволски сложно ,като името си ! ) шоколадови мъфини!
Получиха се!Даже супер си станаха...










А смешната зелено-лилава птичка?
Тя се появи,вдъхновена от хартиените формички за мъфините,закупени същия ден от моя магазин -ДМ дрогеримаркт !!!Толкова весели,толкова закачливи ,че и да не можеш да готвиш да ти се прииска!
Появи се птичката рано-рано,докато си пиех кафето тази сутрин.Появи се без причина,просто ей така -още една вещ,която да служи за прахосъбирател...










Не знам дали се вижда добре на снимките,но формичките са на подобни смешни птички.Една повече или по-малко...какво толкова.
Мечо Пух е казал : колкото повече,толкова повече!
Желая ви повече положителни емоции днес,повече усмивки,повече радости...
От всичко хубаво в повече ви желая!

3 коментара:

Анонимен каза...

Разбира се, мъфинките никак няма да вървят без тази шантавелка. Ами, шармантна е, с такава окраска.
Една забележка - отгоре шприцована сметанка, страшно ще се върже с шоколада, той пък с мента, може и с Мохито.
Таня - преглъщаща

Юлияна Неделчева каза...

Ракова животно - мохито никогиш не съм пила!!!Ама не пречи да опитам-благодаря за идеята!

Юлияна Неделчева каза...

Ох,ама и аз...Такова ,исках да кажа!!!

Публикуване на коментар