CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

вторник, 21 август 2012 г.

Брошка от презрамки !

Да,съвсем правилно сте разбрали!
Направих си брошка от презрамки...
Презрамки на рокля.Поредната за това лято.Може би и последната...
Прибирайки се от работа днес гледах как вятърът вече подхвърля по августовско нагорещения асфалт няколко пожълтели листа.Търкаляха се като жълтици,а аз им се любувах и си мислех че вече идва онзи другия,много красивия сезон,който толкова много обичам...
Обаче ,щях да разказвам за брошката!
Роклята беше с презрамки,които се връзваха на врата (шията). Такива рокли аз не мога да нося по едни причини,които не е нужно да обяснявам.Всички подобни рокли се превръщат в рокли с две нормални презрамки,като просто зашивам на гърба и това е!Никаква магия!
Магията се появи тази сутрин,когато след като приших презрамките на гърба , отрязах излишното и ми досвидя да го хвърля.
Казват,в природата нищо не се губело...Е,и при мен е така!Завъртях на колелце лентичките от презрамките,прихванах с няколко бода да не се развива,клъцнах сатенените лентички от роклята,които са сложени там за да се окачва на закачалка и да не увисва ( и които аз никога не ползвам !) ,погледнах във вълшебните си кутийки и докато си изпия кафето тази сутрин вече имах нова брошка за новата рокля!











Август неусетно се изнизва,по терлички...
Ще останат спомените за него.Надявам се да сте имали прекрасни моменти,чийто спомен да ви топли поне до другия август!
Прекрасен следобед ви желая!

0 коментара:

Публикуване на коментар