CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 10 март 2011 г.

От преди петнайсет години.......

Ровейки из моето "вълшебно таванче",намерих ето тези парченца ,нарязани преди 15 години!


Спомням се, че децата ми бяха много малки,аз бях по майчинство и се чудех как да си разнообразявам ежедневието.Още тогава имах пана за стена,апликирани с различни картинки,ушити изцяло на ръка.Не си спомням на кого ги подарих ,когато децата порастнаха....В един прекрасен ден съм нарязала и тези парченца с идеята да станат завивки за леглата им.Така и не ми стигна обаче търпението да ги ушия на ръка!Последва преместване и е цяло чудо че съм си пренесла и парцалчетата!Намерих ги онзи ден и много им се зарадвах!
Днес ги наредих ето така:


Порадвах им се ,пък после реших че не ми е достатъчно цветно и сложих цветя:


След няколко часа труд се появи и готовото бебешко одеалце "Цветя":


Куилтвах го по познатия начин с още цветя:







И вече е готово,приготвено да отпътува с поредния колет за София:




Обожавам да шия бебешки и детски неща-юрганчета,калъфки,играчки....Някой ден много ще глезя внуците си,но дотогава......
Пожелавам ви една успешна и усмихната нова Пролет!

0 коментара:

Публикуване на коментар