CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 28 март 2011 г.

Цветя от кожа

Цветята от кожа са още едно парченце от моя живот....
Правя ги не си спомням вече от колко години.До преди месец работех (това е нещото,което още не съм споделила-вече не съм на работа!) в ателие за производство на бутикови облекла от естествена кожа "Мини-макси".Работих там 14 години!Преди около осем години двете управителки ми поръчаха да се науча да правя цветя от кожа за нуждите на производството.Тогава нямаше този масов интернет и това търсене в Гугъл....Ами сега?Питах ,разпитвах и почти сама открих топлата вода,научих се сама ,като и до днес се усъвършенствам!
Правенето на цветя от кожа е много дълъг и трудоемък процес!Започва с избирането на правилната,подходящата кожа,мазане със специален разтвор,съхнене,рисуване,рязане,огъване с нагорещени матрици(Които моят татко някога ми направи по моя идея),сглобяване и така докато се стигне до крайният вид.Макар и толкова дълго и трудно на мен винаги ми доставя удоволствие да ги правя-аз ,както вече знаете,обожавам цветята,всичките-и живите и правените,цветя да са!
Не харесвам само онези натруфените,китайските,дето отвсякъде им личи че са пластмаса.Обичам топлите ,естествени материали.
Тези розички открих скоро у сестра ми,подарени и кой знае кога......Правени са от набук или още велур,кожа трудно податлива на подобна обработка:










Това са част от цветята,направени от мен-не е възможно да знам колко са през годините-хиляди!


Тази голяма зелена китка си подарих миналата година за рожденния ден-подождаше ми много на един зелен тоалет...













Тази,последната китка си направих от два вида хастар(остатъци от производството) ,миналата седмица докато бях в ателието и отсъствах от тук....Бях облечена в черно бялата гама и ми се стори крайно подходящо да си сложа цвете на точки....
Някой ден,когато ме споходи "цветната " муза,наистина ще ви разкажа за моите прекрасни живи цветя.Знам,че само обещавам,но аз винаги си изпълнявам обещанията,макар и понякога късничко.А сега,за "цветен " финал на днешната ми публикация :едни розички,които направих като на шега,от плат са ,но се получиха много ефектни и вече дори няма нито една у дома-всички са разпределени,подарени....



Пожелавам ви един цветен,прекрасен пролетен ден!

2 коментара:

Анонимен каза...

Горд притежател съм вече на едно страхотно лилаво цвете - хайде сега прати ми и костюм, шапка и чанта - ще направим компромис с обувките, че имам!

Юлияна Неделчева каза...

Рдавам се че те зарадвах!Ти си един малък слънчев лъч!За шапката и костюма и чантата ще почакаш,ама непременно ще ти ушия!

Публикуване на коментар