CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 19 март 2011 г.

Поредната кокошка...

Teaket Quilt Shop-вчера там се продаде първото ми нещенце!Първата ми продажба в София,при Кети и Теа е вече факт!Много съм щастлива!
Знаех си,че ще се получат нещата и знам че няма да станат бързо.....
Та така-вчера в магазина са продали кокошката -панер,която вече съм ви показвала.
И за да няма празно,веднага беше заменена с чисто новичка такава!
Честно да ви кажа,изработката и никак не е лесна и малко се помаях докато я започна,но оооо....ето я вече и нея-втората кокошка-панер:



























Стана много весела,шарена,Великденска!
И докато съм на "кокоша " вълна отивам да измисля още кокошки,а вие се усмихнете на деня,той е прекрасен!

2 коментара:

Анонимен каза...

както се казва : напукаха ми се очилата ! много красота ! браво !

Юлияна Неделчева каза...

Благодаря!
Само да знаех и на кого благодаряяяя......

Публикуване на коментар