CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 18 март 2011 г.

Пролетна приказка

Може би знаете какво е да те завладее вдъхновението.....?
Ей такова едно чувство ме заля вчера в късния следобед да апликирам върху плата и да създам поредната си приказка-този път Пролетна!
Започнах да режа и рисувам като за последно...После дойде ред на бродирането.Тези,които шият ,знаят какво е да бродираш с най-ситния тегел на зиг-зага.А и фигурите ми бяха толкова големи че докато ги обиколя ми изтръпваха пръстите!
Обаче всички усилия и болки в гърба си струваха-днес вече мога да се похваля с нещо,с което особено се гордея:Детско юрганче,калъфка и декоративно коте.
Ето и малко снимчици:




































Гледам си го и ми е едно такова,мило, и си мисля че ако имам внуче то ще е обсипано с всякакви нещица от баба си.Даже може и да прекаля....
Ако и вие имате нужда от подобни красотички можете да ми пишете и заедно ще направим едно дете още по-щастливо!
И усмихнато!
Усмихнете се и вие!

1 коментара:

Krasimira каза...

Поздравления за красотите, които твориш!
Всичко си изпипала с вещата ръка на художник, с усет към красивото!
Добре,че го има интернет да ни среща!

Публикуване на коментар