CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 4 март 2011 г.

Лилаво,лилаво,лилаво

Явно съм в лилавия си период.Толкова ми се шиеше нещо в лилаво и все не смеех.Казвах си:кой ли ще поиска лилаво?Докато не разбрах че една клиентка в магазина питала за лилави калъфки.Това и чаках,и без друго лилавите неща си бяха в лилавата ми тетрадка със идеи и задачки...Нарцисите също!Поисках да ги ушия в мига,в  който ги видях в списанието!
Е,дойде им и на тях реда.В един тих и кротък следобед ,след малък купон за рожден ден на зет ми(мъж на сестра ми),след като цял ден бях търсила по -скоро покой ,отколкото работа,започнах бродерията с нарцисите и теменужките.Ето я нея:



Идеята да бъдат съчетани с лилава рамка си дойде сама-от лилавите теменужки:



И така -лилавият период продължава:







Веднага след паното ,започнах и следващото крейзи блокче,отново в лилаво:



Всъщност,две са,защото бяха замислени за калъфки.Обичам да правя калъфките по две.И за да не са съвсем еднакви и безинтересни,ги окантих с различно лилаво.В началото си мислех да ги оставя ей така,но сякаш нещо ме теглеше  да направя ето тези бродерии:



























За бродерията съм много благодарна на Ида,че ме научи и вдъхови!Мисля че успях да се справя,Иди!



Лилавият ми период определено продължава:


На вас пожелавам Лилави сънища и усмивки в Лилаво!

0 коментара:

Публикуване на коментар