CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 4 март 2011 г.

Как куилтвах първото си бебешко одеалце

Одеалцето уших още преди няколко месеца.Някаъв порив ме накара да го направя,ей така-без причина,просто ми се шиеше нещо бебешко.Размерите му са 90/90 см или девет на девет квадрата по десет сантиметра:


Направих го и го остваих така,без да го куилтвам.Страх ме беше,мислех че няма да се справя.
Благодарение на групата "Пачуърк бг" във Фейсбук придобих някаква увереност в себе си и днес реших да опитам да го направя.Всъщност ,да правиш това на моята обикновена машина си е доста трудничко!Натискът на крачето е голям и избутва долния плат.Не знам дали има такъв метод за куилтване,не съм го срещала досега,но реших че с нарисувани фигури върху хартия ще ми е по-лесно.Старите тетрадки на децата ми отново влязоха в употреба-нарисувах сърчицата,забодох с карфици и се заех с тегелирането:




Ето и резултата:



Одеалцето е готово и чака да приюти и приласкае едно малко,мило същество,а защо не и да му стане" Любимото бебешко одеалце"
Имам още много да уча,но с такива приятели като момичетата от Пачуърк бг мисля че ще успея!


Имам още две одеаца за куилтване-ще се заема и с тях!
А вие се загърнете в любимата си завивка и спокойни сънища от мен!

0 коментара:

Публикуване на коментар