CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 9 март 2011 г.

Оранжев период

Явно е настъпил той-Оранжевият ми период!От два дни шия само в оранжево....
Всичко,което ще ви покажа е в любимото ми оранжево.
Първи се появиха подложките за хранене:


Точно такива си ги представях-свежи,искрящи ,весели,цветни,с настроение!И се получиха...








Веднага след тях се появиха и калъфките-отново в любимото Оранжево:


Отново с цветя...Вече съм ви казвала че обожавам цветята,но към някои от тях имам особен афинитет,като маргаритите ,например.Едно време,в училище,тетрадките ми бяха осеяни с малки маргаритки.






Не ми стигаха маргаритките,пожелах да си имам цяяяяла кошница с цветя:









Тази весела,пъстра,пролетна кошничка зае достойно мястото си в центъра на едно пано:



Със сигурност не се свършило с Оранжевият ми период.Избродила съм едни чушки,които също се тъкмят да си сложат Оранжева рамчица...ама да видим!
Оранжево настроение от мен!

0 коментара:

Публикуване на коментар