CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 14 април 2012 г.

Голямото Великденско боядисване

Ами,голямо си беше!
Обикновено боядисвам яйчицата още на Велики четвъртък,но тази година реших да го отложа за Велика събота.Защо ли?
Ами заради Макси-нашето коте!Не бях сигурна как ще реагира на Великденската украса,която обикновено си седи дълго на масата ми.Всяко нещо,което се търкаля и става игра е обект на неговото котешко въображение.А яйцата,мисля,са сериозна играчка в неговите очи-та те биха се търкаляли съвсем добре,подритвани от малките му лапички!
Все още спи и не знам реакцията му,но все пак предпочетох да отложа боядисването за да имат по-голям шанс яйчицата ми да оцелеят до утре.
А защо е голямо боядисването ли?
Защото освен яйца боядисвах и "миленца"-вече ви казах за тях .
След като свърших с яйцата най-безцеремонно ги топнах в останалите боички-пък каквото стане!



Ето ги-вече съхнат на простора.Някои "хванаха' по-добре,други -не,зависи си от конците,с които са плетени-дали са памучни,изкуствени,копринени.....един ден ще бъдат сътворени в нещо,което все още не знам какво ще е !!!!
И макар и късничко,все пак се заех и с украсяването на дома за празника.
Една стъклена чинийка,от онези старовремските за бяло сладко (по-старичките като мен сигурно помнят!) за нула време стана празничен свещник:








И следва домът ми украсен-малко шарен,може би в повечко,ноооо......създаващ настроение и домашен уют.А пък и на мен така си ми харесва,а това е най-важното-да се чувствам като "у дома"  в  дома си,нали?!

Първото червено яйце-за Богородица,божията майка,чиято икона седи до снимката на двете ми най-скъпи същества-моите дъщери!!!!


 Отново станаха много хубави яйчицата ми!Винаги купувам от най-обикновените и евтини боички,които никога не ме "излагат"!


 И свещи погоряха малко-за здраве!Миналогодишната Великденска ,донесена от църквата и новата,купена специално за празника.

За този юнак  от миналия празник не останаха от боядисаните яйца,затова той щастливо гушна едни изкуствени......
Докато пиша това навън притъмня,прегърмя,преваля.......
После се показа априлското слънце ,а с него и дъгата !
Като символ на едно ново начало....
Като символ на едно възкресение.....
Божието възкресение,което чакаме тази нощ!
Желая на всички много здраве,много вяра,много късмет,много любов!
Желая ви мир и спокойствие в душите и сърцата!
Весел Великден!

0 коментара:

Публикуване на коментар