CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 18 април 2012 г.

Синеоката девойка с ножицата

Не съм ви казвала,но розовият ангел  беше подарен в деня,в който бе завършен.
Реакцията на собственичката му беше такава,каквато ми се искаше да бъде......Не знам кой беше по щастлив-тя или аз,заради нейното щастие!
Беше сигурно,че розовото момиче ще повлече крак,както се казва.Създаването на тези кукли е една безкрайна радост и забавление за мен.Носят ми някакво усещане,което трудно бих могла да опиша....
Синеоката девойка ми бе поръчана от момиче,което не познавам и дори не съм виждала.Поръчката ми предаде моя колежка-момичето искало ангела за обновения си фризьорски салон.Единственото условие бе да е наречен специално за нея!
Така си и беше-нарекох го и през цялото време си мислех,че трябва някак си да подскажа ,че иде реч за фризьорка.....Но за това после!
Минах през няколко комбинации на десени и идеи за стил на тоалета,когато накрая едно кафяво тюлено боди определи и сегашната визия на девойката.
Най-вероятно нечии малки китайски ръчички бяха скроили въпросното боди обратно на посоката на разтегливостта на тюла и така то,съвсем новичко,просто не ставаше за носене.Когато този факт беше установен,бодито беше надлежно прибрано за "някога,за нещо си..."
И "някогато" дойде и "нещото си" дойде- мекичкият еластичен кафяв тюл щеше да стане крила на ангел!!!
Тогава се оформи и цялостната представа за синеоката девойка.
По нататък няма да разказвам.Процесът по създаването на една такава кукла не може да се описва,той трябва да се преживее-тогава всичко е истинско.
Само ми се иска да кажа,че преди малко ангелът беше предаден.Собственичката е безкрайно щастлива....Но странното е това,че без дори да имам и намек за цветовете в салона, ангелът се е вписал там,сякаш е било правено проучване.
Май...... наистина няма нищо случайно на тази земя!


 Хм,ножицата.....тя през цялото време не ми излизаше от ума,но така и не реших откъде и какво да сложа.Докато накрая,когато куклата беше съвсем,ама съвсем готова ми светна лампичката за тази апликирана на рокличката малка ножичка-около 2,5см.Предполагам ,сещате се колко трудно беше това занимание при готова кукла,но със сигурност усилията си струваха резултата!!!













Име не и сложих-отново оставих това на собственичката!
Розовият ангел беше наречен Малена,което смятам ужасно и подхожда.
Как ли ще нарекат  Синеоката девойка с ножицата.....?
Синя нощ желая на вас и сини сънища-необятни като океан.........

0 коментара:

Публикуване на коментар