CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 29 април 2012 г.

Черешки червени,черешки засмени

Знаете как едно парче плат може да ме провокира......Така стана и с тези черешки.Отново парче трико,обаче доста стегнато,не от онова разтегливото,на едни красиви червени,сочни черешки искаше да бъде ушито,молеше ме даже!Е,как да откажа на тези сладки малки плодчета,които съвсем скоро ще се появят на пазара,помните ли?-първо вързани по десет с конче,а после и на килограм.
Гледайки ги,знаех каква ще е следващата кукла.И я направих!
Ако знаете колко и се радвам!Въпреки,че допуснах грешката да използвам за тялото плат,който беше леко еластичен,а това е недопустимо,защото при пълненето с ватичката се получава ефекта не целулита-не правете като мен!!!!Обаче приятелят на малката ми дъщеря каза,че сандалите ,които ще видите след малко компенсирали всичко!Дано е право момчето...........Макар и да изглежда доста по-семпла от предишните тази кукла ми отне повече време,отколкото предполагах.Четири часа се занимавах само със сандалките,прическата и кошничката с черешки!Всичко е направено на ръка,с много,много любов.
Няма какво да разказвам повече,вижте сами:










Прекрасен,сладък и сочен ден ви желая!

0 коментара:

Публикуване на коментар