CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 8 април 2012 г.

Вдъхновена!

Да,точно така се почувствах след като видях ето тези "точкести"  пилета:
http://www.flickr.com/photos/ardocampo/407142152/lightbox/
Сънувах ги......
И ги направих !От плат,както аз си знам.
За съжаление не можах да снимам процеса на появяването им,защото в това прекрасно,пролетно време,когато разходките са приоритет на дъщеря ми,фотоапарата често отсъства от дома.Затова пък им направих дъъъъъъъълга фотосесия.Е,снимките ми никога не са достатъчно добри,но аз и не претендирам за "фотограф на месеца"!












 Приликата с чаените чаши е съвсем случайна и нетърсена-забелязах я едва след като ги уших!
Или пък,може би в живота няма нищо случайно?!
Този пост е специален поздрав за Жени,която също като мен обожава точките!
Честита Цветница на всички ни!





0 коментара:

Публикуване на коментар