CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

понеделник, 16 април 2012 г.

Сезонът на кактусите

По морето вече откриха туристическия сезон,макар все още  и неофициално,а аз открих своя-сезонът на кактусите.
Всяка година,горе долу по едно и също време настава едно голяяяяяямо пренасяне на саксии,саксийченца и разни други до тераската.Казвала съм ви вече,че някой "гениален социалистически" мозък е проектирал нашият дом без тераса,та ми се налага да ползвам тази на стълбището.И се сещате как се ходи по стълбите с толкова много саксии,при това "обзаведени " с бодливи растения.....Обаче това никога не ми е тежало,защото много обичам цветята (което казвам пак за хиляден път!!!) и бодливи,небодливи-за мен те са красиви!
И така-прозорците ми осиротяха,но пък тераската стана толкова свежа и весела,че ми иде там да се пренеса....хи хи....

 Макси,като едно отговорно ОТКа ,естествено не пропусна да огледа всичко сторено и да даде,слава богу положителна оценка ха труда ми!

 Бях обещала да ви покажа и цъфналата красотичка.Засега са само две цветлета,но пък има още толкова пъпки!!!!!


 Доста боцковци бяха разместени,преместени,всички бяха обилно поляти и оросени и сега щастливо се мъдрят в очакване да бъдат погалени от слънчевите лъчи.За тези,които също като мен обичат кактусите,но нямат много опит с тях  ще кажа,че вчерашният дъждовен ден беше твърде подходящ за изнасянето им навън.Ако това се беше случило в особено слънчев ден има вероятност растенията да бъдат "попарени" от слънцето след дългото зимуване у дома-казвам го от миналогодишния си опит!



За мен това мъничко местенце е един чуден оазис за отмора.Всеки ден,по няколко пъти излизам на терасата,седя,любувам се на бодливите красотички и зареждам батериите си от природата-събрала се на три кв.метра!!!А когато се появи пъпка в очакване на цвят-е,тогава радостта и адреналина са двойни!
Желая ви прекрасен ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар