CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 25 април 2012 г.

Съкровището на шивача

Една фея е минала през магазина ,където работя и докато аз съм "отпускувала" ми е оставила едно цяло съкровище!!!
Лелеелеееее,няма такава радост ви казвам!Когато погледнете за какво иде реч и вие ще се убедите ,че това си е истинско съкровище-кутия пълна с всевъзможни джунджурийки-панделки,копченца,мъниста и....даже не мога да опиша всичко!Плюс една торбичка с шалчета ,за някои от които веднага беше намерено решение за втори живот-на момента!
И като казвам фея-наистина си е фея,защото аз не знам кой е оставил тези съкровища докато съм била в отпуск.......колежката,дето ги е приела е била толкова заета ,че и спомен няма кой и ги е дал......само казала благодаря и ги прибрала.....сладурана!
Надявам се много скоро да науча коя е моята тайнствена фея,а дотогава ще се любувам на богатствата си,само както аз си знам-като малко дете!

 Едно любопитно животинче нетърпеливо наднича да види какво има в кутията.....



Дори няма как да извадя всичко на показ и да видите какви страхотни красотички има в тази Вълшебна кутия! А това,на долната снимка са още едни съкровища,които открих в апартамента на моя приятелка и съседка,която работи в Гърция и на която подготвям апартамента за завръщането и-на нея със сигурност няма да и трябват,защото е твърде скарана с иглите и конците.....

Следващите снимки са началото на един нов проект,за който се надявам съвсем скоро да ми остане време,защото е поръчка от голямата ми дъщеря.Сещате ли се какво е?!





Хубав и цветен нека е денят ви!Усмихнете се и светът също ще ви се усмихне!

0 коментара:

Публикуване на коментар