CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

четвъртък, 29 март 2012 г.

Точки и калинки

След като вчера оранжево-зелената кокошка беше подарена и зарадва неимоверно много една приятелка,дойде ред и на следващата-за един много специален човек.
Моята сестра!
Всеки ,който има сестра,знае колко специално място заемат сестрите в живота ни.И затова съм щастлива,че всяко от моите две момичета си има сестричка-другата!
Не знам дали съм ви казвала за любовта на сестра ми към калинките?!
То не е любов-то е чудо!!!У дома и има десетки калинки под всякаква форма-дори не можете да си представите!Включително и рисунка от талантливия ми племенник,чийто талант се надявам да му донесе много успехи в живота!
Та ,в началото си мислех дали панера за яйца да не е калинка?После обаче кокошата идея надделя-все пак е Великден......
Тогава беше решено,че панерчето ще е на калинкииииии.
Следва разказ в снимки за калинки и моята любов към точките.................







































Надявам се ще зарадвам сестра ми с този подарък....
И още-надявам се да успея да зарадвам още много хора за празника!
Надявам се светът наистина да стане едно прелестно място за живеене!
Надявам се.......Имайте надежда и вие!Хубав ден от мен!

2 коментара:

Ольга Романив каза...

Юлияна, прелесть - курочка! Молодец!

Юлияна Неделчева каза...

Оля,твой коментар меня очень обрадовал...Спасибо!

Публикуване на коментар