CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

сряда, 14 март 2012 г.

Островът на съкровищата

Пролетта все по-осезаемо напомня за себе си.
Слънцето....
Вятърът......
Кокичетата....
Птичките.....
Дори и моята мигрена!Всяка пролет е така-упорито иска да ми каже (мигрената де!) ,че иде пролет!Пък аз и без друго си го знам...
Болеше ме зверски глава,но трябваше да отскоча до пощата за да изпратя два колета.Излизайки от входа видях лепнатата покана за малък пакет,адресирана до мен.Хе хеее-щеше да стане две в едно!
Преди дни си говорихме с една млада жена във Фейсбук за едни стари пуловери и това,че е нужно да им се даде нов живот.Очакваше се да получа нещо такова и да си поиграя на магьосница.
Вместо това се озовах на Острова на съкровищата-моята чисто нова зелена покривка (ако знаете откога исках точно зелена! ) и всичко онова,което извадих от малката кутия:

 Никак няма да успея да предам чувствата,които изпитах,когато видях съдържанието на пакета!Благославям късмета си да познавам хора като Евелин!Не знам с какво съм заслужила всичко това,но знам че съм ужасно благодарна на съдбата и Вселената.
Е,кажете-не е ли това моят зелен остров на съкровищата?!

 Тези чудни,любими слънчогледи много скоро ще бъдат рамкирани.Дори и мястото им вече е измислено!

 При вида и съдържанието на тази кутия обаче направо си пощурях!Ей на това му викам истинско съкровище!!!!Вече ще мога да направя нещото,на което толкова отдавна се каня и за което ми трябваха повечко копченца......Не питайте,скоро ще видите!


От бонбоните похапнах -обожавам Пияни вишни (Евко,как се досети?) !
Кафето утре сутрин ще опитам.... в ето тези чаши,с които се сдобих малко по-късно,само защото са на точки!
Дори и досадната мигрена не можа да развали удоволствието от всичко това.
Благодаря ,Евелин!

0 коментара:

Публикуване на коментар