CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

неделя, 18 март 2012 г.

Сливи за смет

Когато живееш в пететажна кооперация без асансьор,единственият начин да си стигнеш у дома ,на петия етаж е по стълбището,естествено!
И когато това стълбище е заринато от мръсотия,и скърца под краката ти....това направо те влудява!Поне мен де!И явно само мен.....
След като приключих с неделното "основно" почистване на дома се наложи да се прехвърля и във входа.Изметох от тавана до входната врата!И ако днес беше минал онзи човек от приказката щях да съм се сдобила с доста сливи.Толкова смет имаше,че компоти щях да си направя даже.
Чудя се на хорската мисъл-това дето не е у тях,не трябва ли да е чисто?!
Сливи не можах да събера,защото никой вече не се лъже да дава сливи за боклуци,но успях да си оправя настроението с нещо свежо,шарено и полезно.
Ровейки се из нета отново попаднах на нещо много креативно и любопитно.Споделих с момичетата от групата и Пепа реагира на момента,за което и благодаря!
След нея се вдъхнови и Жени.Чудесни сте,момичета!
А днес и аз опитах!Процеса не съм снимала,защото фотоапарата беше на разходка с малката щерка,но рускинята така добре е обяснила,че мисля-не се налага!
Ще ви покажа резултата:










Нямаше да съм аз ако не бях добавила нещичко от себе си....Всъщност,идеята ми за тези цветчета беше за едно друго панерче,с което смятам да заменя миналогодишното си плетено такова,но се надявам и то скоро да стане!
Пожелавам на всички цветна и топла седмица!
И вдъхновена.........

1 коментара:

Кети каза...

Ох... Скооооро сядам и аз зад машината! На всички споменати по-горе благодаря за вдъхновението!

Публикуване на коментар