CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

събота, 10 март 2012 г.

Кошничка с ягоди

Казвала ли съм ви колко много обичам руския език?!
Това е единственият език,който знам твърде добре (скромно,а?!),като изключим българският,разбира се!
Та,знаете ли как се казва на ягодите по руски?Клубники-ужасно сладка дума....
Поканена съм следобеда на едно женско следОсмомартенско събиране.На една вила.
И както му е реда ,на домакинята се носи подарък,нали?!
Не бяха много дълги размишленията ми какво точно да сътворя.Ягодките сами се настаниха във въображението ми и бяха твърде настойчиви във визията си.Както винаги,първата беше ушита на ръка-за проба.След това се наложи да извадя машината за има-няма точно пет минути.Кройката на ягодките е толкова лесна и проста,че всеки,при добро желание би могъл да се справи и без шевна машина.Последва леко умуване от какво точно да са листенцата и тогава се сетих за онзи коледно-зелен пуловер от който по Коледа се появиха едни малки ,сладки елхички.За материал за дръжките отново беше преровен архива с остатъци от опаковки на букети-намерих,каквото ми трябваше!



И когато  точно девет ягодки бяха готови последва аранжирането им.
Ето как се получи и то:







Моите клубники ми донесоха днес много настроение,в стаята почти замириса на ягодово сладко!
Пожелавам ви прекрасен мартенски,почти пролетен ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар