CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Моето кредо :

Обичам да обичам!

петък, 11 април 2014 г.

Един априлски дъждовен следобед

Добро утро , хора !
И добре сте ми заварили :))))
Предполагам , няма нищо чудно за всекиго от вас , че през Април вали ? Статистически погледнато , Април е един от най - дъждовните месеци в година . Или поне така би трябвало да бъде . Аз , честно казано , не обичам дъжда , но напълно осъзнавам неговата полезност за природата .
Оказа се , че и за друго е полезен . За какво ли ?
Амиииии , за раждането на едно момиче ! Е , не съвсем истинско , от плат и конци е , но все пак си е момиче - с всичките му момичешки странности . Включително и тази да се появи точно в дъждовния следобед на вчерашния ден :)))
Отдавна не съм ви разказвала как се появяват нещицата при мен . Не знам защо почувствах порив да го направя сега ... Кой ли пък знае как точно и защо се появяват поривите у човека ...
Та , идеше реч за едно момиче дошло с априлския дъжд и изпълнило с наслада един следобед .
След като цяла сутрин се занимавахме с мъжа ми с правенето на кройки ( ако така се нарича въобще това , което правим ) за нови  предмети за декупаж  , които той изработва , половинката се прибра се у дома да действа по задачките , а аз прилежно се замислих какво точно да свърша от тук насетне . Бях си наумила да свърша един куп ремонти на разни нещица дето близките ми ги носят , мислейки си , че имам време за това :))) Дори приготвих нещата , сложих ги прилежно на купчинка до работната си маса и ... до там бях . Сутринта бях посетила рано - рано един магазин втора употреба ( знаете , обичам да откривам съкровища там ) , откъдето се сдобих с девет цвята прекрасни памучни кълбенца прежда , за която друг път ще ви кажа за какво ми е и едно тюркоазено зелено кълбо прекрасна мека прежда . Още докато я видях си знаех , че ще  стане коса на кукла . Беше толкова мека и пухкава !
И така , преди да започна наумените ремонти реших малко да поошетам наоколо . Обичам преди да започна нещо ново за работа да разчистя всички следи от местопрестъплението ( любим филм !!! ) на предишната . Тогава попаднах на една торбичка с разни остатъци от плат , която моя приятелка ( шивачка ) ми беше донесла само преди два дни . Реших да погледна в нея за да видя какво от съдържанието и би могло да ми влезе в работа и какво да изхвърля за да не се затрупвам с излишни парцалки . И , о майко - там се мъдреше парче плат в същия цвят като моята мека и пухкава тюркоазена прежда !
Е , какво е това сега ? И това ако не е знак - здраве му кажи :))) Моментално всички планове за ремонти отидоха в небитието , торбичката от приятелката беше сортирана и отсята , а на работната ми маса се появи ето това :






Проекта за куклата !
Няколко часа по - късно , след голяма забава и бързане сякаш някой я чакаше тази госпожица се появи и самата Тя ! Защо бързане ли ? Ами защото , като ме връхлети вдъхновението нямам мира докато не видя нещото готово ! И преди съм ви казвала - Нетърпението да видя " нещото " готово ми дават Търпението да го завърша . Затова и почти , почти никога нямам незавършени проекти :)))
Е , доста пописах рано сутринта , доста вода изтече в Дунава през това време и май вече трябва да ви покажа и нея - самата дъждовно - следобедна госпожица , нали ?!












Дано не съм ви отегчила от сутринта с дългите си " размисли и страсти " , защото повярайте ми - куклоправенето е голяяяяяяма страст ! И тази госпожица се появи както всички останали досега - на един дъх и с цялата ми любов !
Можете да я намерите при мен , във "  Фантазия  " , където между другото можете да откриете и вие своето си съкровище :))) , така както аз откривам своите .
Желая ви един хубав , макар и дъждовен априлски ден , изпълнен с много усмихнати хора около вас !

0 коментара:

Публикуване на коментар